تیم آکادمی اسکیت انقلاب تهران پس از پیروزی خیره کننده در نخستین دیدار خود در لیگ اروپا، نتایج دیدارهای دوم و سوم خود را واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم آکادمی اسکیت انقلاب تهران که به عنوان نماینده ایران در هفتمین دوره مسابقات کاپ آزاد بین المللی فرانسه به میدان رفته است، پس از پیروزی خیره کننده در نخستین دیدار خود مقابل تیم کشور میزبان، در دیدارهای دوم و سوم نتیجه را به حریفان قدرتمند خود واگذار کرد تا بازیکنان این تیم محک جدی قبل از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا بخورند.

بازیکنان انقلاب که در روز نخست این مسابقات با نتیجه دور از تصور 6 بر 2 تیم مونتیگنی فرانسه را از پیش رو برداشته بودند در روز دوم برابر تیم اکسلو با نتیجه 8 بر صفر شکست را پذیرا شدند.

نماینده کشورمان در سومین دیدار خود نیز برابر تیم قدرتمند لس رافویلس با نتیجه 8 بر 5 نتیجه را واگذار کرد تا آماده حضور برای چهارمین دیدار خود شوند.

بازیکنان انقلاب در چهارمین بازی خود در لیگ اروپا، به مصاف تیم لوسر خواهند رفت. این مسابقات به میزبانی فرانسه درحال برگزاری است که یکی از 5 لیگ معتبر اروپا به حساب می آید.

گفتنی است شانزدهمین دوره مسابقات رولر اسکیت قهرمانی آسیا 28 شهریور تا 7 مهر در شهر هاینینگ چین برگزار خواهد شد که با توجه به حضور برخی از چهره های تیم ایران در تیم انقلاب، محک جدی برای بازیکنان کشورمان پیش از آغاز این رویداد مهم به شمار می رود.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: تیم ، اسکیت ، هاکی ، انقلاب ، لوسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار