مشکل کمبود آب کشور جدی است و این مشکل برای استان کویری یزد و شهرستان‌های این استان کمی جدی‌تر است.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز یزد

"رضا چهره آزاد" ريیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردکان در نشست تخصصی بحران آب یزدگفت: خوشبختانه با پیش‌بینی‌هایی که از قبل در مورد مشكل كم‌آبي در شهرستان صورت گرفته، در کوتاهترین زمان 10 ایستگاه برداشت آب شرب سالم براي اولين بار در استان، در چند نقطه پر تردد شهرهای اردکان و احمدآباد نصب شده است

وی بيان كرد: اجرای این طرح باعث شده تا شهروندان اردکانی برای تامین آب شرب مورد نیاز خود و خانواده‌شان با مشکل چندانی روبرو نباشند.

چهره‌ازاد تصريح كرد: با اقدامات صورت گرفته در این رابطه از مجموع 10 ایستگاه برداشت آب، هفت ایستگاه در شهر اردکان، دو ایستگاه در شهر احمدآباد و یک ایستگاه هم در روستای ترک آباد با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان، نصب و راه اندازی شده است.

وی کیفیت آب همه ایستگاه‌های برداشت آب در شهرستان اردکان را غيرمتفاوت خواند و گفت: منبع تامین آب این ایستگاه‌ها از محل آب انتقالی است.

این مقام مسئول خاطرنشان كرد: البته برخي شهروندان در مورد نصب نشدن اين ايستگاه‌ها در محلات خود معترض هستند كه در اين رابطه بايد اعلام كنيم كه با توجه به محدودیت زمانی و کمبود اعتبار لازم متاسفانه موفق نشدیم این ایستگاه را در تمام محلات شهر اردکان راه‌اندازی کنیم.

چهره ازاد به مردم قول داد كه در سال آینده این ایستگاه‌ها افزایش قابل توجهی پیدا کند و تمام محلات اردکان و در قدم بعد ديگر شهرها و روستاهای شهرستان پوشش داده شود/س
برچسب ها: بحران ، اب ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.