مراسم تقدیر از کشتی گیران آزاد وفرنگی دوشنبه شب برگزار شد.در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش حضور داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مراسم تقدیر از کشتی گیران آزاد وفرنگی دوشنبه شب برگزار شد.

 محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از کشتی‌گیران آزاد و فرنگی از برگزاری مراسم تقدیر ورزشکارانی که در سا‌ل‌های 90 تا 92 افتخار‌ آفرینی کردند، خبر داد.
 
وی افزود: تصمیم داریم برای قهرمانانی که در سال‌های 90 تا 92 افتخار‌‌ آفرینی کرده‌اند جوایزی در نظر بگیریم.

محمود گودرزی اظهار داشت:‌ خوشحالم که ادبیات کشتی‌گیران تغییر کرده است، کشتی به لحاظ فرهنگی و ادبی خیلی سطح بالایی قرار گرفته و این موضوع نشان می‌دهد که در این مسئله کار شده است. من مطمئن هستم که اگر به هر کدام از شما بگویند که دیگر در کشتی پولی نیست باز این رشته را ادامه می‌دهید.

وی ادامه داد: در حد بضاعت‌مان تحفه ناقابلی به کشتی‌گیران می‌دهیم که البته این موضوع را فدراسیون کشتی سازمان داده است و نوع توزیع را مشخص کرده است.

 نصرالله سجادی:در یک عرصه بزرگ ورزشی مانند جام جهانی همه چیز امکان دارد
 
 نصرالله سجادی پس از مراسم تقدیر و تشکر وزیر ورزش از کشتی‌گیران در خصوص بدهی‌های فدراسیون کشتی اظهار داشت: 90 درصد از این بدهی‌ها مربوط به فدراسیون‌های قبلی است اما به هر حال تلاش می‌کنیم این مسئله را به نحوی حل کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد نظارت به بحث نقل و انتقالات و پول‌هایی که داده می‌شود،گفت: سقفی برای بودجه باشگاه‌ها تعیین شده که در آن محدوده باید فعالیت کنند. حالا اگر باشگاهی خارج از این موارد هزینه کرد سازمان لیگ باید رسیدگی کند.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت : در یک عرصه بزرگ ورزشی مانند جام جهانی همه چیز امکان دارد اتفاق بیافتد، در مورد یکی از شرکت‌های تبلیغاتی که  پرچم تیم ملی کشورمان را در کنار مشروبات الکلی گذاشته باید بگویم تبلیغات دست ما نیست ولی بررسی می‌کنیم تا ببینیم قضیه از چه قرار ی است. من هنوز چیزی نشنیده ام.
 
وی در مورد فدراسیون وزنه‌برداری و جریمه 100 هزار دلاری آن گفت: فدراسیون  جریمه سنگینی بر عهده دارد  و باید آن پول را فراهم کند .اگر ما به فدراسیونی بودجه یک میلیاردی می‌دهیم آنها موظفند به همان میزان فعالیت‌هایی داشته باشند. قانون فدراسیون را موظف  می کند این  رقم را پرداخت کند .حالا از هر راهی که با قانون منافات نداشته باشد باید پول جریمه فراهم شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار