امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال هنوز قرارداد خود را با آبی‌ها نهایی نکرده، اما عنوان شده است که بحث‌ مالی در خصوص مبلغ قرارداد وی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه؛ مسئولان در وزارت ورزش در خصوص مبلغ قرارداد مربیان لیگ برتری با شرایط خاص روبرو شدند و در این خصوص دخالت دارند و حتی اظهارنظر می‌کنند.

گفتنی است، مسئولان در خصوص قراردادهای میلیاردی دچار مشکل هستند و حتی اعلام شده است که درخصوص مبلغ قرارداد امیر قلعه‌نویی مباحثی مطرح شده است و این موضوع به بهرام افشارزاده اعلام شده که در این خصوص با وضعیت خاص و با در نظر گرفتن تمام جوانب برخوردی کند تا با مسئولان دچار مشکل نشود.

شایان ذکر است، شنیده می‌شود که در خصوص مبلغ بالای قرارداد علی دایی به عنوان سرمربی قرمزها بحثی مطرح نشده است اما برعکس در خصوص مبلغ قرارداد سرمربی استقلال، شرایط بسیار خاص است و با این موضوع مخالفت شده است.

*قلعه‌نویی، همکاری با پسر حجازی را توجیه کرد/نمی‌خواهم خانواده حجازی دچار مشکل شوند

بنابر این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه؛ سرمربی استقلال برای حضور آتیلا حجازی در کادر فنی، مباحثی را مطرح و عنوان کرد تا وی بار دیگر به عنوان مربی در تیم استقلال مشغول شود اما مخالفت‌ها در این خصوص بسیار زیاد بود و حتی مادر آتیلا  نیز در این خصوص اظهارنظر کرد و حتی اعلام داشت که آتیلا اگر به استقلال نرود، بهتر است.

امیر قلعه‌نویی در این خصوص مدعی شده است که قصد آزار و با مشکل روبرو شدن خانواده حجازی را نداشته است و به همین دلیل حضور آتیلا حجازی در تیم استقلال منتفی شد. از طرفی اگر این موضوع شرایط را برای قلعه‌نویی و حجازی تغییر نمی‌داد سرمربی آبی‌ها خواستار حضور آتیلا در کادر فنی تیم می‌شد و وی را به عنوان دستیار خود می‌پذیرفت.

*سکوت کامل صالح در مورد حذف از تیم ملی/ دلیل اصلی جدایی، سکونشینی نبود!

بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه؛ مجید صالح به دلایلی از حضور در کشور برزیل و همراهی کی‌روش محروم شد و اعلام شد که به دلیل سکونشینی در اتریش از حضور در برزیل محروم شده است اما وی در تهران حضور دارد و در این‌خصوص سکوت کرده است و قصد ندارد بحثی را مطرح کند.

گفتنی است، مجید صالحی با کی‌روش دچار مشکل شده و این امر در حالی است که کی‌روش نیز در این خصوص سکوت اختیار کرده و با خنده پاسخ سوالات در خصوص این مربی را می‌دهد.

شایان ذکر است، عنوان شده که دلیل اصلی عدم حضور وی همراه تیم ملی و حذف نامش از لیست کادر فنی تیم ملی ایران، سکونشینی و مشکلات این چنینی نبوده است و مسائل اصلی مربوط به اتفاقات دیگری بوده است که این موضوع درز پیدا نکرده و پنهان مانده است.

*تاخیر در ثبت قراردادها مانع از آغاز تمرینات تیم استقلال/ یکراست به اردوی ترکیه می‌رود!

بنابراین گزارش و به نقل از یک مقام آگاه؛ تأخیر در ثبت رسمی قراردادها امیر قلعه‌نویی را ناراحت و نگران کرده است و وی این موضوع را به مدیریت استقلال اعلام داشت تا درخصوص شرایط بازیکنان در نقل و انتقالات توجه و دقت بهتری داشته باشند. این در حالی است که سرمربی استقلال قصد داشت تمرینات را طبق برنامه و اصول خاص خودش آغاز و پیگیری کند، اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی آبی‌ها تابحال از برنامه‌ریزی درست برای تیمش در فصل جاری محروم شده است.

شایان ذکر است، قرار بود تمرینات از 20 خرداد آغاز شود و آبی‌ها 17 تیر راهی کشور ترکیه شوند و اردوی 10 روزه‌ای را برگزار شد، اما عدم حضور رسمی بازیکنان در تیم عاملی شد که برگزاری تمرینات به تاخیر بیفتد و آبی‌ها 27 خرداد آماده برگزاری اردو شوند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازیکنان موردنظر سرمربی قراردادشان را رسماً ثبت کرده باشند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار