رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در هفته جهاد کشاورزی که از 21خرداد ماه شروع و تا 27 خرداد ماه ادامه دارد از 55 طرح و پروژه عمرانی وتسهیلاتی با اعتباری بالغ بر 417 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گرگان ، مختار مهاجر گفت:پروژه های مورد افتتاح بصورت برنامه ای شامل 11 پروزه عمرانی که در زیر بخش های آب و خاک و منابع طبیعی و آبخیزداری و 44 پروژه تولیدی و اشتغالزا در زیز بخش های تامین آب زراعی ، تولیدات دامی ، صنایع تبدیلی و شیلات افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خاطر نشان کرد: با افتتاح این 55 پروژه تعداد 808 خانوار از نعمت آن بهره مند و برای 290 نفر فرصت شغلی جدید بطور مستقیم فراهم شده است.

وی همچنین افزود: در سال گذشته ارزش کل محصولات تولیدی کشاورزی در استان 3.6 میلیون تن با مبلغی بیشتر از 33 میلیارد ریال بود و همچنین سهم شاغلان سازمان نیز نسبت به فعالان استان 32.7 درصد در کشاورزی و صنایع تبدیلی بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: استان ما در سال گذشته در کشت و تولید محصولات زراعی مثل سویا مقام اول ، گندم ، پنبه و کلزا مقام سوم ، در برنج نیزمقام چهارم در سطح کشور را بدست آوردیم/س.

 
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، جهاد ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.