"علی بخشی‌زاده" گفت: مجموعه "فاخته" در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ بازدید مدیران شبکه دوم سیما و خبرنگاران از پشت صحنه سریال تلویزیونی "فاخته" که در ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد ساعاتی پیش در لوکیشن خانه عزت واقع در محله کاشانک تهران صورت گرفت.
 
بنابراین گزارش، ورود خبرنگاران به لوکیشن قدیمی‌ساز و کوچک این مجموعه در حالی صورت گرفت که گروه مشغول تمرین سکانس 18 از قسمت 22 با بازی ثریا قاسمی بودند و از میان بازیگران ثریا قاسمی و بازیگران خردسال، سپیده کاشانی (نقش لیلا)،‌آدرین معظمی (نقش امیرعلی) حضور داشتند. این سکانس با تصویر بازیگر خردسال مجموعه آدرین معظمی که در حال تماشای تلویزیون است شروع می‌شود و با صحبت‌های تلفنی ثریا قاسمی (خانجون) با فرزند دخترش ادامه می‌یابد.
 
خانجون: دلت رو پاک کن مادر هر چی بود و هست بریز دور براش دعا کن.
 
مریم: من چیزی از اون نداشتم خانجون هیچی.
 
خانجون: پس دعا کن براش مادر؛ پدربزرگ بچته.
 
مریم: دعا می‌کنم دعا می‌کنم دیگه عذاب نکشه.
 
خانجون: خیر ببینی مادر برای آخرتش دعا کن عذاب این دنیاش رو بلکه وسیله شیم کم شه خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه ... خبر بده نه هنوز نیومدن نگران نباش مادر نه مادر اینجا چه اذیتی نشسته برای خودش خداحافظ.

 

بعد از چندین بار تمرین، "محمود معظمی" کارگردان مجموعه، سکانس اصلی را ضبط کرد و بعد از آن "ثریا قاسمی" در گفتگوی دوستانه با خبرنگاران گفت: من زیاد اهل صحبت کردن نیستم و از حاشیه‌های سینما و تلویزیون بدم می‌آید به همین جهت در هیچ برنامه‌ای شرکت نمی‌کنم اما به طور قطع نقشم را در این سریال دوست دارم و گرنه به ایفای آن نمی‌پرداختم.

 

وی ادامه داد: من قصه را بازی می‌کنم و مناسبتی بودن یا نبودن مجموعه برایم فرقی ندارد در این سریال نیز کوشش بسیاری برای کیفیت کار شده است و همه عوامل با دل و قلب خود کار می‌کنند.
 






ورود مدیران شبکه دوم سیما با ورود سایر بازیگران این مجموعه فریبا نادری در نقش فریبا، فرخ نعمتی در نقش پرویز، جلیل فرجاد در نقش وکیل، کمند امیرسلیمانی در نقش عروس خانواده خانجون، متین ستوده در نقش مینو، عبدالرضا اکبری در نقش دکتر، شهرام عبدلی در نقش پسر کوچک خانواده و رحیم نوروزی در نقش طلبکار همراه بود.

از میان مدیران علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو، مهدی کریمی مدیر طرح و برنامه شبکه دو، محمدرضا جاریانی مدیر فنی و تولید شبکه دو و علی اکبر بصائری مدیر تولید در این بازدید شرکت داشتند.

علی بخشی‌زاده در جمع تهیه کننده، کارگردان و بازیگران این مجموعه گفت: خدا را شاکریم که از مناسبت‌ها عقب نیستیم و با زحمت‌های داوود قچاق تهیه کننده این مجموعه سریال "فاخته" در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

 

وی افزود: این نوید را می‌دهیم که مجموعه "فاخته" یک ملودرام جذاب اجتماعی است و با توجه به ماموریت اصلی شبکه دو سیما یعنی پرداختن به محور خانواده، در این مجموعه نقش خانواده را به عنوان مدبر در امورات خود تماشاگر هستیم؛ تجربه نیز نشان داده است که درام‌های خانوادگی مخاطبین بسیاری را جذب می‌کند، ضمن اینکه ریتم این سریال تند بوده و مانند فیلم سینمایی است.

مدیر شبکه دو سیما در ادامه گفت: برای ماه مبارک رمضان سفره پربرکتی را تدارک دیده‌ایم، برنامه عمو قناد مسابقه‌ای می‌شود، سنجد با توجه به ماهیت گزارشگری‌اش ویژه برنامه‌‌ای خاص برای ماه رمضان خواهد داشت ضمن اینکه عمو پورنگ و عموهای فیتیله‌ای نیز با ویژه برنامه‌های بسیار خوبی خواهند آمد.

وی بیان کرد: کلاه قرمزی نیز برنامه جدیدی خواهد داشت و من این مژده را می‌دهم که با توجه به استقبال مردم از کلاه قرمزی و مخاطبانی که دارد مجوز 30 قسمت از کلاه‌قرمزی 94 را داده‌ایم.

بخشی زاده تصریح کرد: قرائت قرآن نوجوانی به صورت زنده ویژه برنامه سحر اولی‌ها، جشن بزرگ روزه اولی‌ها که از یک هفته پیش از ماه رمضان پخش خواهد شد و جشن‌هایی که بعد از گفتگوی ویژه خبری خواهیم داشت از دیگر برنامه‌هایی است که برای ماه مبارک رمضان در شبکه دو سیما تدارک دیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: شبکه دوم سیما در ماه مبارک رمضان برای مخاطبین بسیار پر و پیمان خواهد بود.



انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار