جلسه هماهنگی با نمایندگان باشگاه‌های دسته برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور صبح امروز در محل روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  این جلسه با حضور پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ، ابراهیم اکبرپور ، رضا عبدی و معصومه بهمن یاری ، رقیه راد ،فائزه جعفرزاده ، بهناز خیاط و حورا ادیبی نمایندگان تیمهای حرم گناوه ، آرسن میناسیان ، خزرپوشان مازندرنان ، شهرداری شهر جدید هشتگرد ، شهرداری بندرعباس ، یاران جوان بندرعباس برگزار شد اعضا توضیحاتی را در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و دستورالعمل مسابقات مطرح کردند.
 
در این نشست مقرر شد تا باشگاه‌ها از تاریخ 4/5/93 لغایت 12/5/93 مدارک تیم خود را بصورت کامل به کمیته فوتبال ساحلی ارسال کنند و در صورت عدم ارسال مدارک تا تاریخ مقرر، این امر بمنزله انصراف از حضور در مسابقات تلقی می شود و تیم در قرعه کشی قرار نخواهد گرفت .
همچنین قرار شد تا باشگاه‌ها پس از تسویه حساب مالی ( شامل جرائم انضباطی و بدهی فصل های گذشته و حق ثبت نام فصل جاری) و اخذ مجوز از سوی امورمالی مدارک را به کمیته
فوتبال ساحلی تحویل دهند.
 
گفتنی است،نحوه برگزاری مسابقات در مرحله مقدماتی در دو گروه به صورت مجتمع ( 2 مرحله ) برگزار و در نهایت 2 تیم از هر گروه به مسابقات مرحله نهایی صعود می کنند که این مرحله نیز به صورت مجتمع ( یک دوره ای ) برگزار می شود .ضمناً، از هر گروه در مرحله مقدماتی یک تیم به مسابقات دسته یک فصل 95-94 سقوط خواهد کرد .
 
لازم به ذکر است؛ در صورت درخواست میزبانی مسابقات ، هیات فوتبال استان می بایست تا مورخ 29/3/93 درخواست میزبانی باشگاه مربوطه را بصورت مکتوب به فدراسیون ارسال کنند و در صورت بازدید و تایید کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها ، میزبان با نظر کمیته فوتبال ساحلی مشخص شود.
 
اسامی باشگاه‌ها حاضر در رقابت‌های دسته برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور به شرح زیر است:
شهرداری بندرعباس ، صنعت مس رفسنجان ، حرم گناوه ، کوثر چهارمحال ، آرسن منیاسیان گیلان ، خزرپوشان مازندران ، شهرداری شهر جدید هشتگرد ، تیران اصفهان ، یاران جوان بندرعباس ، فارسان چهارمحال.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.