منابع خبری اعلام کردند طی سالهای گذشته نرخ جرایم جنسی و فساد اخلاقی در دانشگاه های آمریکا به سرعت افزایش یافته است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ؛ این خبرگزاری در مقاله ای به قلم " اریک توکر " نوشت : بر اساس گزارش وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده تعداد جرائم جنسی در دانشکده ها و دانشگاه های این کشور طی یک دهه گذشته افزایشی بی سابقه داشته است به حدی که این نرخ رشد حتی از افزایش این گونه جرائم در سطح جامعه نیز بیشتر شده است . 

این گزارش که روز سه شنبه منتشر گردید نشان می دهد که تعداد 3300 فقره تخلف و تجاوز جنسی در سطح جامعه آمریکا در سال 2011 گزارش شده است . این در حالی است که آخرین اطلاعات موجود از تخلفات جنسی در دانشگاه ها همچنان تحت تحقیق و بررسی قرار دارد . 

اما بطور تقریبی پیش بینی می شود که این تعداد موارد گزارش شده در مقایسه با یک دهه پیش که 2200 مورد بوده افزایشی 51 درصد داشته است . طی همین دوره نرخ سایر تخلفات از جمله دزدی در شهرها در مقایسه با جرائم جنسی رشد چندانی نداشته است . 

این تحقیق ابتدا بر موضوع امنیت و جنایت در مدارس ابتدایی و راهنمایی متمرکز بود که بر این اساس این گونه تخلفات در این مقاطع طی 20 سال گذشته کمترین رشد را داشته است . در رده سنی 12 تا 18 سال ، در سال 2012 از هر 1000 دانش آموز 52 تن از آنان اعلام کرده بودند که تحت تجاوز جنسی قرار گرفته اند ؛ این در حالی است که در سال 1992 از هر 1000 دانش آموز 181 نفر آنها مورد تجاوز و تعرض جنسی قرار گرفته بودند . 

بعلاوه این بررسی نشان می دهد که دانش آموزانی که در مدارس شهری یا حومه شهرها تحصیل می کنند بیش از دانش آموزان روستایی مورد تعرض قرار می گیرند . 

شایان ذکر است منابع مورد استفاده قرار گرفته در این بررسی شامل مراکز پیشگیری و کنترل بیماریها و تحقیقات اجتماعی هستند . این موضوع نشان میدهد که اطلاعات انواع تخلفات در مدارس آمریکایی بخصوص از سال 2012 در دسترس مقامات و مسئولین امر در دولت آمریکا بوده است .



انتهای پیام /
برچسب ها: فساد ، آمریکا ، اخلاق ، دانشگاه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار