عضو حزب اعتماد ملی گفت:در گروه دلواپسان نشانی از دلواپسی حقیقی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛"محمد جواد حق‌شناس"عضو حزب اعتماد ملی در حاشیه مراسم ختم پدر محمد قوچانی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت براساس راهبردی که انتخاب کرده است یعنی راهبرد برد- برد تلاش می‌کند که دولت را در آستانه تعادل در حوزه عملکرد رفتار سیاسی و مدیریت کشور به پیش ببرد.   
 
وی افزود: بنده بر این اعتقادم دولت به خاطر آنچه که تحویل گرفت و آنچه که به مردم قول داده است،اراده جدی و معناداری دارد و متأسفانه به دلیل ناکارآمدهایی که در عرصه مدیریت داخلی و فساد اقتصادی گسترده‌ایی که در دوره‌های گذشته وجود داشت؛متأسفانه دولت با مشکلات متعددی روبرو ست.  
 
حق‌شناس با بیان اینکه سیستم اقتصاد در کشور نهادینه شده است اظهار داشت: یک ستاد سیستمایتک در کشور به وجود آمده و دولت به تنهایی نمی‌تواند از آن عبور کند؛لذا عقلانیت حکم می‌کند با اولویت به مسائل فکر کنند و دولت بنای خود را بر این گذاشته است که با حل و فصل مسائل خود در عرصه سیاست‌های خارجی گام اول خود را بردارد و تمرکز خود را در این بخش مدیریت کند تا بتواند پس از عبور از این مرحله در جهت مبارزه با فساد و مدیریت سیاستی داخلی کشور موارد عمل شود.  
 
عضو حزب اعتماد ملی اظهار داشت: باید نمره قابل قبولی را به دولت به لحاظ اولویت‌هایی که برای مردم و تحقق آنها اتخاذ کرده‌اند داد و در عین حال از ملت نیز انتقاد است که سطح خواسته‌های خود را افزایش ندهند و به حمایت جدی از دولت بپرادازند و از این دولت که در جهت مبارزه با افراط گرایی گام برداشته است حمایت کنند.  
 
حق‌شناس درباره عملکرد دلواپسان گروهی به نام دلواپسان گفت: بنده فکر می کنم این موضوع طبیعی است و بخش دلواپسان بخش عمده‌ای از قدرت را در اختیار داشته  و امروزه احساس خطر می‌کنند؛ این داد و بیدادها امری طبیعی است و تاحدودی عقلانی به نظر می‌رسد زیرا این گروه در صدد هستند توجه  مردم را از حوزه‌های اصلی به حوزه‌های فرعی منتقل کنند.  
 
وی خاطر نشان کرد: حجم عظیم بدهی برخی افراد به بانک‌ها  و مشکلاتی که درباره برداشت‌هایی که داشته‌اند و اموال بیت‌المال را پس نداده‌اند؛نشان از دلواپسی حقیقی در این مجموعه  نیست.

انتهای پیام/  
 
 
 
 
 

برچسب ها: دولت ، جهت ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار