رئیس هیأت دوچرخه سواری اصفهان گفت : 47 نفررکاب زن اصفهانی درقالب 12 تیم خردادماه درمسابقات قهرمانی کشورشرکت می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان کیوان لیموئی دراین خصوص گفت : تعداد 47 نفر از دوچرخه سواران استان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های کوهستان و مسابقات کورسی رکاب می زنند.
کیوان لیموئی در این خصوص گفت : دو تیم از بانوان استان در دره سنی جوانان و بزرگسالان برای حضور در رقابتهای دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور راهی سنندج شد و تیم دسته یک آقایان نیز امروز عازم گرگان می شود تا در رقابتهای قهرمانی لیگ دسته یک باشگاههای کشور در رشته کورسی جاده شرکت کند.
وی گفت : تیمهای کوهستان در رشته دانهیل جوانان و بزرگسالان نیز فردا و دو تیم کراس کانتری جوانان و بزرگسالان 23 خرداد ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به استان مرکزی شهر اراک عزیمت می کنند.
رئیس هیأت دوچرخه سواری استان همچنین از حضور بانوان رکابزن استان در رقابتهای جاده و پیست خبر داد و گفت:تیمهای کورسی جاده و پیست بزرگسالان و جوانان در قالب دو تیم 4 نفره از 24 لغایت 27 خرداد ماه امسال در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار می شود ، شرکت خواهند کرد.
رکابزنان اصفهانی خود را برای حضور در مسابقات کورسی جاده و پیست آقایان در رده سنی جوانان و پیست سرعت بزرگسالان که از 27 خرداد ماه لغایت 4 تیرماه در تهران برگزار خواهد شد، خود را آماده می کنند


انتهای پیام/ش/ن.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.