پاسور تیم ملی والیبال گفت: تنها هدف ما در این دوره از مسابقات لیگ جهانی صعود به مرحله دوم و نهایی است.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برد در دومین دیدار مقابل برزیل بسیار لذت بخش است، ما توانستیم باخت‌های قبلی خود را به خوبی جبران کنیم و چهار امتیاز بسیار خوب از برزیل بدست آوریم.
 
وی تصریح کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد که ما بتوانیم برزیل را در خانه سه بر صفر مغلوب کنیم امیدوارم در تهران هم نتایج خوبی مقابل حریف به دست آوریم.

در خصوص باخت ایران مقابل ایتالیا اظهارداشت: در والیبال دنیا هیچ تیمی نیست که همیشه با نتیجه سه بر صفر حریفان خود را شکست دهد و قهرمان شود تمامی تیم‌ها مقابل هم برد و باخت را تجربه کرده‌اند هیچ نتیجه‌ای هم تکراری نبوده است در بازی مقابل ایتالیا آنها در بهترین شرایط مقابل ما ظاهر شدند بعد از دو برد برزیل از روحیه بسیار بالایی برخوردار بودند و ما هم بازی اول خود را مقابل ایتالیا در این مسابقات تجربه می‌کردیم.
 

معروف تصریح کرد: این تصور اشتباه است که ما باید همیشه ایتالیا را مغلوب کنیم و یا آنها ما را شکست دهند، بازی والیبال همیشه برد و باخت دارد، نتایج نشان می‌دهد که ایتالیایی‌ها در دو دیدار انجام شده در کشورشان در پوئن‌های حساس بهتر عمل کردند.

کاپیتان تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: تنها هدف ما در لیگ جهانی امسال فقط صعود است حال اینکه چه بازی را ببریم و چه بازی را شکست بخوریم برایمان فرقی ندارد چون فقط به دنبال جمع امتیازات هستیم.

وی در خصوص هماهنگی ملی‌پوشان با کواچ اظهار داشت: یکی از محاسن کواچ این است که در همان روزهای ابتدایی توانست به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار کند سخت بودن تغییر در یک تیم امری طبیعی است و هماهنگی با آن هم کاری دشوار است ولی خوشبختانه بازیکنان ایرانی تا حدی حرفه‌ای شده اند که می‌توانند خود را به سرعت با شرایط بوجود آمده وفق داده و به بهترین نحو عملکردشان را نشان دهند آنها ثابت کردند که در طول یک تورنمنت مربی تعیین کننده نیست بلکه فقط کافی است مجموعه کار خود را به خوبی انجام دهد.
 

وی در مورد بازی روز جمعه مقابل برزیل نیز اظهار داشت: نتایج بازی اول نشان می‌دهد که هر دو تیم شانس برد را داشته‌اند و با اختلاف یک امتیاز پوئن‌ها رد و بدل می‌شد اما متأسفانه به خاطر برخی اشتباهات باختیم ضمن اینکه توانستیم از اشتباهات بازی اول درس گرفته و در بازی دوم دو ست را با پوئن 20 به بالا بدست آوریم، نشان می‌دهد که آنالیز و اجرای تاکیتک‌مان بسیار خوب و سطح آن بالا بوده است، در بازی دوم بهترین نتیجه را کسب کردیم و این برد به بازی‌های آینده و خانگی امیدوارمان کرد.
کاپیتان تیم ملی ایران اظهار داشت: نباید فراموش کرد که برزیل همیشه برزیل است آنها در تهران بهتر و کم استرس‌تر بازی خواهند کرد اگر ما بتوانیم از مجموع 18 امتیاز بازی‌های تهران حداکثر 10 امتیاز کسب کنیم به نتیجه بسیار ایده‌آل رسیده‌ایم.

مردم بر این تصور هستند که چون برزیل را در خانه بردیم در تهران هم می‌بریم ولی بازی سختی پیش روی داریم، پیروزی دور از دسترس نیست ما می‌توانیم برد قبل را تکرار کنیم ولی باید از نظر فنی برتر باشیم.
انتهای پیام/


 
برچسب ها: باخت ، ایران ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۴:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
ایران غرش شیران......
آخرین اخبار