سعید مدرس آهنگ "دنیای وارونه" خود را به صورت نمایشی اجرا خواهد کرد.

سعید مدرس خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین کنسرت خود گفت: در این کنسرت تعدادی از کارهای قدیمی خارج از آلبوم "ساحل چمخاله" و تعدادی از آهنگهای این آلبوم را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: در این کنسرت کارهای خلاقانه بسیاری از جمله اجرای نمایشی تعدادی از آهنگ ها، طراحی متفاوت صحنه، استفاده از تعدادی بازیگر بر روی صحنه به منظور ایفای نقش‌های نمایی آهنگ ها و استفاده از تعدادی وسایل نمایشی دیگر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای نمایشی کارها مانند تئاتر نیست اما به اجرای نمایشی در کنسرت توجه خاصی شده است.

وی عنوان کرد: آهنگ "دنیای وارونه" در شروع کنسرت به صورت نمایشی اجرا می‌شود تعدادی از کارهای شاد که تحرک بیشتری دارند نیز به صورت نمایشی اجرا می‌شود.

وی همچنین گفت: کارهای خاصی برای تصاویر پشت سر خواننده هنگام اجرا نیز صورت گرفته که کارگردانی همه این تصاویر و نمایش‌های روی صحنه را آیدین سینمایی به عهده دارد.

مدرس خاطرنشان کرد: در این کنسرت مجید علیزاده رهبری کنسرت،‌سعید جامع نوازندگی درامز، علی شقاقی گیتار باس، آرش رهنمود گیتار الکتریک، شروین شهبازی گیتار اسپانیش و صابر جعفری سازهای کوبه‌ای را به عهده دارد.

گفتنی است: کنسرت سعید مدرس پنجشنبه 22 خرداد، ساعت 21:30 در نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن میلاد برگزار خواهد شد. برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت www.iranconcert.com  مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایش ، کنسرت ، صحنه ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار