عزتیان سخنگوی باشگاه ملوان انزلی گفت: سعی بر آن شده تا اسلکت باشگاه حفظ شود.

عزتیان سخنگوی باشگاه ملوان بندر انزلی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در این فصل سعی شده تا بیشتر بازیکنان لیگ قبل مانند زارع ، فلاحتی، یوسف‌زاده، دلاوری ، رافخایی ، معبودی، آهی، علی و آرمان رمضانی، عزت‌الهی، پوررحمت الله، ثاقبی، محرمی و رحمانی برای این تیم بازی می‌کنند.

وی هنچنین از جذب 8 بازیکن از تیم پایه خبر داد و گفت: این فصل روی تیم پایه ملوان متمرکز شدیم که در نهایت موفق به جذب شایان کارگر، مصطفی علیرضایی، محمد رضی، علی‌ عابدی، فرزان بیجاری، محمد دارابی، محمد شمسی‌پور، و محمد جلایی شدیم همچنین  عزت‌اله پور را هم از تیم ایران بوشهر به عنوان بازیکن خط دفاعی جذب کرده‌ایم.

عزتیان ادامه داد: علی‌رغم تلاش زیاد باشگاه برای تامین خواسته‌های بازیکنان در راستای نگهداری آنها در تیم متاسفانه دغاغه، فشنگی، مهدی‌زاده وشیری بنا به دلایل شخصی خودشان از تیم جدا شدند که طی مراسم از آنها قدردانی کردیم.

وی در خصوص تمرینات تیم ملوان از یک ماه گذشته شروع شده ولی هنوز تصمیمات قطعی برای مکان اردوهای تیم گرفته نشده است.
سخنگوی باشگاه ملوان سطح بازی‌های جام جهانی را بالا پیش‌بینی کرد و گفت: اگرچه به تیم هلند علاقه دارم ولی قهرمان این جام را یکی از تیم‌های اسپانیا، آلمان و یا برزیل می‌دانم.
وی درباره حضور تیم ملی ایران افزود: اینکه انتظار رود تیم ایران از گروه خود بالا رود قدری غیر منطقی است ولی امیدوار هستیم که این تیم در حد و اندازه خود ظاهر شود و با انجام بازی‌های خوب، دل مردم را شاد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملوان ، عزتیان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار