مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از تغییر کاربری بیش از دو هزار مشاغل آلاینده و مزاحم در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله‌وردی مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح تغییر کاربری مشاغل آلاینده و مزاحم در نواحی 6گانه و محلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کاهش آلایندگی هوا، کاهش آلایندگی صوتی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در سال 93 دردست اجراست.
 
الله‌وردی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 با حضور در نواحی 6گانه و محلات 13 گانه این منطقه اقدام به شناسایی مشاغل آلاینده و مزاحم و تغییر کاربری این مشاغل خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تغییر کاربری بیش دوهزار مشاغل آلاینده و مزاحم و نواحی 6گانه و محلات 13 گانه منطقه 12، شناسایی، بررسی و رسیدگی به پرونده‌ها و آرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، تخریب، نوسازی و تبدیل اصناف آلاینده و مزاحم به اماکن مسکونی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
الله‌وردی خاطرنشان کرد: انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم در نواحی 6گانه و محلات 13 گانه منطقه 12 به خارج از بافت مسکونی، توزیع بروشورهای آموزشی آشنایی با شرح وظایف و نحوه عملکرد شرکت ساماندهی شهر تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مشاغل ، کاربری ، الاینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.