اسرائیل، دشمنی از درون

درگیری‌های داخلی در رژیم صهیونیستی به زودی آن را از هم خواهد گسست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هافینگتون پست، سال‌هاست که جنگ رژیم‌صهیونیستی با فلسطین، علاوه بر کشورهای خارجی، بر مسائل داخلی این کشور نیز سایه افکنده است.

با اعلام مقامات رژیم‌صهیونیستی مبنی بر ماهیت یهودی این کشور، دموکراسی که از آن دم می‌زنند زیر سوال رفته و مخالفت‌های اقلیت‌های این کشور از جمله اعراب را بر انگیخته است.

به نظر می‌رسد مقامات رژیم‌صهیونیستی رفته رفته شهروندان عرب را از مسائل اجتماعی و سیاسی این کشور حذف کرده‌اند، و این موضوع اسرائیل را به کشوری آپارتاید تبدیل کرده است. به گفته برخی منتقدان، برخورد دوگانه این رژیم با شهروندان عرب، به زودی آنها را به اصلی‌ترین دشمنان آن تبدیل خواهد کرد.

این رفتارهای تبعیض‌آمیز با اعراب، آنها را به کشورهای دیگر متمایل کرده است و موجب جبهه‌گیری آنها در برابر یهودیان این کشور خواهد شد. درخواست‌های رژیم صهیونیستی از مقامات مسئول برای بهبود بخشیدن شرایط زندگی اعراب، فقط شعارهای تبلیغاتی هستند برای اقناع اذهان عمومی مبنی بر اینکه دولت به فکر رفاه و آسایش این گروه از شهروندان است، درصورتیکه واقعیت کاملا بر خلاف این امر است.

این رژیم تحت رهبری بنیامین نتانیاهو قوانین تبعیض‌آمیز و نژادپرستانه‌ای را تصویب کرده است که بیش از پیش بین شهروندان عرب و یهودی جدایی انداخته است. به گفته تحلیل‌گران مسائل سیاسی، اگر این روند ادامه پیدا کند، بدون دخالت هیچگونه عامل خارجی، اسرائیل از درون نابود خواهد کرد.



انتهای پیام/
برچسب ها: اسرائیل ، دشمن ، یهودی ، عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار