مجری صدا و سیما گفت: شبکه کشاورزی در بستر سیاست تخصصی شدن کانال ها در رسانه ملی باید راه اندازی شود .

اقبال واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تعدد شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت : مدیریت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای تقسیم بندی ومخاطبان و تغذیه آنها به تناسب نیاز های افراد جامعه سیاست تخصصی شدن شبکه ها را در دستور کار خود قرار داده است .

مجری صدا و سیما با اشاربه به اینکه شبکه کشاورزی باید در رسانه ملی با محوریت حل مشکلات این حوزه و رونمایی از پیشرفت های کشور در بحث کشاورزی راه اندازی شود ،تصریح کرد : هم اکنون شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی در هفته پنج ساعت از زمان پخش خود را به مقوله کشاورزی با دعوت از مسئولان و کارشناسان این حوزه اختصاص داده است .

واحدی در ادامه این مطلب افزود : وقتی در رسانه ملی سیاست تخصصی شدن شبکه ها اجرایی می شود این موضوع نقش صدا و سیما در جهت حل مشکلات در زمینه های مختلف را نشان می دهد .

مجری صدا و سیما با تاکید بر این موضوع که شبکه های رسانه ملی باید ساختاری خصوصی به منظور رسیدن به مرز استقلال در حوزه مالی و اعتباری بگیرند ، اضافه کرد : ورود سرمایه های بخش خصوصی به شبکه های رسانه ملی به مدیریت آنها این خصوصیت را می دهد تا بتوانند امورات خود را بدون وابستگی به اعتبارات دولتی بگذرانند .

واحدی در خاتمه اظهار داشت : مردم ایران نسبت به رسانه باور پذیر می باشند و با بهره گیری از پتانسیل های رسانه ملی می توان مشکلات موجود در زمینه های مختلف مانند کشاورزی و غیره را برطر ف کرد ./س


برچسب ها: شبکه ، کشاورزی ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.