کارگزاری بهمن‌ جزء رتبه‌های الف در بازار سرمایه است و بهترین منبع اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران در بازار بورس به حساب می‌آید.

بهروز امامی پور مدیر منابع انسانی و تعالی سازمانی کارگزاری بهمن در حاشیه هشتمین نمایشگاه بورس،‌ بانک، بیمه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،. بیان کرد: کارگزاری خدمات معامله‌گری را در بازار بورس ارائه می‌دهد، سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بورس باید از طریق کارگزاری‌ها کد خرید تهیه  و سپس به صورت آنلاین که از طریق سامانه، یا حضوری در سرمایه‌گذاری‌ها شرکت کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: کارگزاری‌‌ها سر شاخه‌های وصل شدن سرمایه‌گذاران به بازار بورس هستند و در این بازارها اشخاص حقیقی و حقوقی امکان سرمایه‌گذاری دارند.

بهروز امامی‌پور در مورد کلاس‌های آموزشی کارگزاری بهمن گفت: کلاس‌های آموزش فقط در طول نمایشگاه تشکیل می‌شود و نصیب افرادی خواهد شد که در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیر منابع انسانی در ادامه افزود: کارگزاری بهمن جزء رتبه‌های "الف" بازار سرمایه است و این موفقیت از راه ارائه اطلاعات مناسب برای سرمایه‌گذاری و تشکیل کلاس‌های آموزش موثر برای علاقمندان به دست آمده است.

همچنین محمدعلی مرادی رئیس امور اداری و پشتیبانی کارگزاری بهمن در حاشیه هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: حوزه کاری این کارگزاری شامل کالا، پتروشیمی، سکه و طلا، حوزه محصولات کشاورزی و شیمیایی می‌شود و دارای تمامی مجوزها از طرف سازمان بورس اوراق بهادار است.

وی در ادامه اظهار داشت: این کارگزاری از لحاظ تمامی امکانات برای سرمایه‌گذاری کامل بوده و آماده پوشش‌دهی به تمامی سرمایه‌گذاران است.

محمدعلی مرادی گفت: کارگزاری بهمن تنها کارگزاری است که در طول نمایشگاه کلاس‌های آموزش فعال و پررنگی داشته و توانسته مشترین بسیاری را از این طریق جذب نماید.

رئیس امور اداری و پشتیبانی در خصوص کیفیت نمایشگاه امسال افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی کارگزاری بهمن قبل از شروع نمایشگاه استقبال مدعوین، مسئولین، بانک‌ها بسیار مناسب بوده و توانسته نیاز تمامی سرمایه‌گذاران را به خوبی پوشش دهد.

وی در پایان گفت: همچنین برای استقبال بیشتر مردم از این نمایشگاه‌ها، رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی بیشتر و مناسب‌تری به سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار