کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برزیل بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و با استرس بازی می‌کرد اگر کرواسی کمی هوشیار بازی می‌کرد می‌توانست با همان گل برنده بازی شود.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که باید در بازی اول برزیل انتظار داشته باشیم اما این تیم انتظارات ما را برآورده نکرد و بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و با استرس بازی می‌کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر کرواسی کمی هوشیار بازی می‌کرد می‌توانست با همان یک گلی که دفاع برزیل وارد دروازه خودش کرده بود برنده از زمین خارج شود.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: داوری در این بازی تاثیرگذار بود و از بعضی از خطاهای بدتر از پنالتی هم چشم‌پوشی می‌کرد و آن چیزی که از صحنه‌ها دیده می‌شد قبل از گلی که برزیل به ثمر رساند خطایی شد که داور نگرفت و همان توپ وارد دروازه کرواسی شد.

وی گفت: فوتبال برزیل قطعا از کرواسی جلوتر است و با توجه به پاس‌هایی که رد و بدل شد معلوم است که نسبت بازی دو تیم 70 به 30 بوده است به هر حال شروع بازی‌ها با استرس زیادی همراه است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: من طرفدار بازی‌هایی هستم که تکنیکی و تاکتیکی هستند اما درس جدیدی از برزیل امروز که  4 سال قبل در جام جهانی حضور داشت، ندیدم.

ابراهیمی در مورد بازی مکزیک و کامرون گفت: آمریکای مرکزی فوتبال با قدرت بدنی و دوندگی زیاد بازی می‌کند و آفریقایی‌ها هم همیشه آزار دهنده‌اند دیدار دو تیم مکزیک و کامرون بازی بدی از آب در نمی‌آید باید بازی را اول ببینم تا بتوانم بگویم که این دو تیم از 4 سال قبل تا به حال بهتر شده‌اند یا خیر مکزیک از نظر دفاعی خوب است ولی در خط میانی و بازی‌سازی این تیم زیاد خوب نیست.

وی در پایان در مورد بازی هلند و اسپانیا خاطرنشان کرد: اگر از من بپرسند که طرفدار کدام تیم هستید من طرفدار تیم‌های اسپانیا، برزیل، آرژانتین و آلمان هستم که با تاکتیک بازی می‌کنند و هم برای هر بازی برنامه دارند، برخی بازیکنان اسپانیا 4 سال قبل هم در این تیم بوده‌اند و این تیم اسپانیا پیر است هلند هم به سبک بازی آلمان و انگلیس بازی می‌کند هلند قبلا تیم‌ها را آزار می داد ولی هم‌اکنون تیم ضعیفی را دارد دوست دارم در این بازی اسپانیا برنده شود اگر در ضد حملات از هلند گل دریافت نکند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابراهیمی ، برزیل ، کرواسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار