در جام جهانی بازیکنانی هستند که در یک باشگاه هم بازی هستند اما در جام جهانی با تیم‌های کشورشان مقابل هم بازی می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در جام جهانی بازیکنانی که در یک باشگاه‌ها در کنار هم بازی می کنند و  همین بازیکنان در جام جهانی با تیمهای کشورشان مقابل هم بازی می‌کنند در گروه A مارسولی برزیلی با هم تیمیش لوکا‌مدریچ در رئال‌مادرید همبازی هستند که مقابل هم بازی می کنند.
 
در گروه B مسابقات جام جهانی اسپانیا و هلند که فینال دوره قبل جام جهانی را برگزار کردند با هم روبرو می شوند اما بازیکنان این دو تیم در باشگاه های انگلیس و اسپانیا و آلمان  در کنار هم بازی می کنند در لیگ برتر انگلیس، دیوید سیلوا از اسپانیا و نایجل می‌یانگ از هلند در تیم منچستر‌سیتی بازی می کنند و در لالیگا اسپانیا هم کاسیاس، سرخیوراموس، کاروافال، ژاوی‌آلونسو از اسپانیا و رافائل در فارت از هلند با هم همبازی در رئال‌مادرید هستند و در بوندسلیگا خاوی مارتینز و تیاگو الکانترا از اسپانیا و مارک فن بومل و آرین روبن از هلند در بایرن مونیخ همبازی هستند.
 
 در گروه D مسابقات جام جهانی اروگوئه و انگلیس با هم دیدار می کنند که گلن جانسون، استیون جرالد، جردن هندرسون، رحیم استرلینگ، دنیل استوریچ، از انگلیس با سوارز از اروگوئه در لیورپول همبازی هستند.
 
همچنین نکته جالب این گروه بندی آن است که در گروه G آلمان با آمریکا مسابقه دارد که یورگن کلیزمن سرمربی پیشین آلمان در جام جهانی 2006 و کمک این مربی یواخیم لو بوده است که به هم برخورد کرده‌اند.
 
 اما از جذاب‌ترین این گروه بندی 2 برادر هستند که مقابل هم بازی می کنند برادران بواتنگ که هر دو در آلمان به دنیا آمده‌اند یکی در تیم ملی آلمان بازی می کند و دیگری در غنا بازی می کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار