کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از برد پرگل هلند مقابل اسپانیا گفت: راهکار جدید هلند مقابل مالکیت توپ اسپانیا بسیار جالب توجه بود.


مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مجموعه گلهایی که هلند به ثمر رساند شکلی از بازی ناگهانی است هلندی‌ها راهکار مؤثری مقابل اسپانیا از خود نشان دادند.
وی درباره اشتباهات سریالی کاسیاس در درون دروازه اسپانیا گفت: ما باید ببینیم که کاسیاس چه مشکلی داشت که اشتباهات مهلکی در درون دروازه انجام داد. برخی از مواقع بازیکنی از لحاظ روحی و روانی آماده نیست و نمی‌تواند بازی مؤثری داشته باشد، کاسیاس هم از این امر مستثنی نیست.
وی بیان کرد: به هر حال بازی ناگهانی و اشتباهات کاسیاس به تیم ملی اسپانیا لطمه زد و این تیم شکست سنگینی مقابل هلند متحمل شد.
کارشناس فوتبال تصریح کرد: اسپانیا درجام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هم در اولین بازیش 1 بر صفر مقابل سوئیس باخت و قهرمان جام جهانی شد.
به نظرم نه برد پر گل هلند و نه باخت سنگین اسپانیا هیچ کدام نمی‌تواند تعیین کننده آینده بازی آنها دراین جام باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: بازی اول زیاد تعیین کننده نیست، تیم آرژانتین در سال 1990 برابر کامرون 1 بر صفر شکست خورد اما درادامه خوب بازی کرد و توانست نتایج درخشانی کسب کند.
جلالی در مورد عملکرد فان پرسی و روبن دوبازیکن مؤثر هلندی گفت: گل اولی که فان پرسی به اسپانیا زد می تواند یکی از زیباترین گلهای جام جهانی باشد. فان پرسی مهارت استثنایی‌اش را در به ثمر رساندن این گل نشان داد. اوج هنر و مهارت رادرگل اول هلند شاهد بودیم.
جلالی درباره تعداد گلهای بالا در اوایل جام جهانی اظهار داشت: به نظرم فقط دو تیم هلند واسپانیا درقواره جام جهانی ظاهر شدند اما بازی برزیل در قواره جام جهانی نبود. دو تیم فوتبال هلند و اسپانیا هویت زیبایی از جام جهانی از خود نشان دادند.
کارشناس فوتبال درباره بازی انگلیس مقابل ایتالیا گفت به نظرم باید صبرکنیم تا بازی این دو تیم را ببینیم چرا که تیمهای بزرگ در بازی اول تکنیکشان را زیاد نشان نمی‌دهند.
وی در ادامه اظهارداشت: تیمهای هلند و اسپانیا مجبور بودند که بهترین بازیشان را انجام دهند چرا که آنها فینالیست جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بودند و تماشاگران انتظار بهترین بازی را از آنها دارند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کاسیاس ، اسپانیا ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار