تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف ارایه خدمات پزشکی کلینیکی و پاراکلینیکی به مردم جزیره هنگام، در این جزیره مستقر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رضا زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیم 28 نفره پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت میلاد مسعود منجی عالم بشریت، امام زمان(عج) با هدف ارائه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، در جزیره هنگام مستقر شدند.

تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری سپاه فجر استان فارس، جامعه بسیج پزشکان و بسیج رسانه، با تجهیزات کامل آزمایشگاهی و رادیولوژی و داروخانه، از شیراز به جزیره قشم در استان هرمزگان عزیمت کرده‌اند و ویزیت بیماران نیازمند این جزیره را آغاز کردند.

این تیم را پزشکان متخصص تغذیه، اورولوژی، داخلی، گوش‌ و حلق و بینی، عمومی، زنان و زایمان، چشم، دندانپزشک و پزشک عمومی و کارشناسان بینایی سنجی، مامایی، آزمایشگاه، رادیولوژی و پرستاری و بیمه‌ای، همراهی می‌کنند.

این تیم طی در جزیره هنگام، اقدام به ویزیت بیماران نیازمند و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مراقبتی و پاراکلینیکی را به بیماران ارائه می کنند.

جزیره هنگام، یکی از جزایر جنوبی خلیج فارس است که ساکنان بومی آن به‌ دلیل دسترسی نداشتن به خدمات تخصصی درمانی، کلینیکی و پاراکلینیکی،‌ نیازمند چنین خدماتی هستند.

پیش از این نیز تیم‌های پزشکی اعزامی از استان فارس، اقدام به ارائه خدمات رایگان به مردم این جزیره کرده بودند.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: استقرار ، تیم ، پزشکی ، هنگام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.