حمیدرضا مهر علی گفت: مسابقات موتور سواری حرکات نمایشی در جهت فراهم کردن زمینه های مناسب برای تخلیه انرژی موتور سوارهای شهری در محیط های مناسب و شناسایی استعدادها برگزار می شود.

  حمید رضا مهر علی، رییس فدراسیون و اتومبیلرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری اولین دوره از مسابقات موتور سواری حرکات نمایشی افزود:  اولین دوره مسابقات حرکات نمایشی و مهارت های فردی با هدف شناسایی استعدادها و ساماندهی موتور سوارهای شهری طراحی شده است .
وی درباره تعداد شرکت کنندگان عنوان کرد: در ابتداو لیست اولیه این مسابقات  80 شرکت کننده از 7 استان کشور ثبت نام کردند و 30 موتور سوار موفق شدند به مرحله پایانی راه یابند.
 مهر علی ادامه داد: آخرین دوره این مسابقات حدود 8 تا 9 سال گذشته برگزار شده بود و ما نیز در پی استاندارد کردن پیست مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استانداردهای جهانی و بازسازی پیست و آسفالت آن بودیم که موجبات تاخیر در برگزاری این رقابت ها بود.
وی افزود : در کشور حدود 8 میلیون موتور سوار شهری موجود است که تعداد قابل توجهی از آنهاعلاقمند به اجرای حرکات نمایشی  هستند و هدف از برگزاری این مسابقات فراهم کردن زمینه های مناسب برای تخلیه انرژی این دسته از افراد در محیط های مناسب می باشد.
رییس فدراسیون موتورسواری درباره مشکلات برخی موتورسواران در تردد توضیح داد: برابر قانون موتورهای بالای 250 سی سی ممنوعیت تردد در سطح شهر را دارند مگر با هماهنگی فدراسیون موتورسواری و برای حضور در مسابقات ورزشی که با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور مشکل خاصی برای حضور این دسته از ورزشکاران در مسابقات نداشتیم وی ادامه داد: به دلیل اینکه برخی موتور سوارها از دیگر استانها بوده اند احتمالا مدارکشان کامل نبوده و این ناهماهنگی با هیأت های استانی در برخی مواقع باعث مشکل تردد ورزشکاران این رشته می شود که با هماهنگی کمیته موتور سواری فدراسیون مشکلات این افراد نیز حل شد و در مسابقه حضور داشتند.
   انتهای پیام/
برچسب ها: موتور ، حرکات ، نمایشی ، مهر علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار