رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر از کسب سه مدال توسط ورزشکاران بهشهری در آسیا خبر داد.

عسگری اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: از ابتدا سال 93 تا کنون سه ملی پوش بهشهری در رشته های مختلف ورزشی موفق به کسب مدال آسیایی و بین المللی شدند.

وی با اشاره به فعالیت 30 هیئت ورزشی در این شهرستان افزود: هیئت های ورزشی بهشهر با دستگاه ورزش تعامل خوبی دارند و برای موفقیت ورزش استان تلاش می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر در ادامه گفت: در حال حاضر بالغ بر 10 ورزشکار زن و مرد بهشهری در رشته های مختلف ورزشی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

اکبری با بیان اینکه سال گذشته حدود هفت هزار ورزشکار زن و مرد سازمان یافته در این شهرستان فعالیت داشتند، تصریح کرد: از ابتدا سال تاکنون دوهزار و 200 ورزشکار در بهشهر بیمه ورزشی شدند.

وی از برگزاری کلاس های مختلف آموزشی توسط مربیان و داوران در رشته های مختلف ورزشی خبر داد و اذعان داشت: برای سطح آگاهی و بینش بیشتر مربیان و داوران و همچنین به روز شدن مربیان با تکنولوژی کلاس های مختلف مربیگری و داوری در شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر در پایان از برگزاری همایش به مناسبت هفته جوان در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: با همکاری فرمانداری، ورزش و جوانان و هیات منتظران مهدی(عج) فردا پنجشنبه بیست و دوم خرداد از نخبگان برتر جوان بهشهر تجلیل می شود./a/k


برچسب ها: کسب ، مدال ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.