در هفته جهاد کشاورزی، 7 طرح با اعتباری افزون بر 25میلیارد و 474میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در افتتاحیه این طرح ها با بیان اینکه با افتتاح این طرح به طور مستقیم برای 32 نفر اشتغالزایی شده است گفت: امروز 4 طرح پرورش مرغ تخم گذار،گلخانه ی تولید نهال گردو،پرورش مرغ گوشتی و پرورش ماهیان سردابی افتتاح شد.
رشیدی  گفت: طرح پرورش مرغ تخم گذار در روستای امزاجرد با اعتبار 9میلیارد ریال با تولید سالیانه 213تن تخم مرغ و 15 تن گوشت سفید با ظرفیت 5 هزار قطعه مرغ در روستای امزاجرد افتتاح شد.
وی افزود: همچنین طرح گلخانه تولید نهال گردو به مساحت  30هزار و 80 متر مربع و اعتباری افزون بر3میلیارد ریال در این روستا افتتاح شد.
رشیدی در افتتاحیه سومین طرح جهاد کشاورزی با عنوان پرورش مرغ گوشتی گفت: با افتتاح این طرح ، شهرستان همدان با 59واحد مرغ گوشتی و تولید یک میلیون و 280هزار قطعه به صورت روزانه و 12 هزار و53تن تولید سالیانه،رتبه سوم را در استان دارد.
وی خاطر نشان کرد:این طرح در روستای جورقان با اعتبار 14 میلیارد ریال و تولید سالانه 350تن گوشت سفید و اشتغالزایی 9نفر افتتاح شد.
وی بیان کرد:سرانه مصرف مرغ گوشتی در همدان 25/17کیلوگرم است.
مدیر جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه  طرح پرورش ماهیان سرد آبی نیز در روستای امزاجرد افتتاح می شود افزود:این طرح با سرمایه ای افزون بر 500میلیون ریال، ظرفیت تولید سی هزار قطعه در سال را دارد.
رشیدی در پایان خاطرنشان کرد:2طرح دیگر جهاد کشاورزی با عنوان  آبیاری تحت فشار در روستای عبدالرحیم و پرورش سگ زنده یاب در محله چشمه قصابان  در روز دوشنبه این هفته افتتاح خواهد شد./س
برچسب ها: کشاورزی ، اعتبار ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.