"قاسم عطا" سخنگوی نیروهای مسلح عراق بر آمادگی برای عملیات گسترده در همه شهرها و استانهای این کشور تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، این شبکه لحظاتی پیش در خبر فوری اعلام کرد: "قاسم عطا" سخنگوی نیروهای مسلح عراق بر آمادگی برای عملیات گسترده در همه شهرها و استانهای این کشور تاکید کرد.

قاسم عطا همچنین در نشست خبری در بغداد افزود: به همه هشدار می‌دهیم شایعه‌های مغرضانه را که هدف آنها تضعیف روحیه ارتش و مردم است باور نکنند. من از نیروها و شهروندان می‌خواهم که در برابر شایعه‌ها هوشیار باشند. 

عطا گفت: رسانه‌ها باید در پخش خبرها با احتیاط عمل کنند و از پخش خبرهای دروغ خودداری کنند. ما با همه فرماندهان نظامی تماس گرفتیم و آنها بر تسلط کامل نیروهای امنیتی بر اوضاع تاکید کردند. بیشتر مناطق در استان صلاح الدین در کنترل نیروهای امنیتی است. 

وی خاطر نشان کرد: یگان‌های نظامی در استان نینوا همچنان منسجم هستند و ساختار یگان‌هایی که عقب نشینی کردند تغییر خواهد کرد. عشیره‌های اصیل عراق نقش مهمی در کمک به نیروهای امنیتی در استان‌های دیاله، صلاح الدین و موصل داشتند. 

فرماندهی عملیات بغداد بر تامین امنیت مناطق کمربند بغداد تاکید دارد و اوضاع امنیتی در پایتخت کاملا باثبات است. آنچه ما در بغداد انجام می‌دهیم اقدام پیش دستانه در حمله به مواضع گروه تروریستی داعش است. 

سخنگوی فرماندهی نیروهای مسلح عراق گفت: نیروهای امنیتی برای عملیات گسترده نه تنها در موصل بلکه در همه شهرها و استان آمادگی دارند. من بار دیگر از رسانه‌ها می‌خواهم در انتقال اطلاعات با دقت و احتیاط عمل کنند. آنچه را که شبکه بی بی سی پخش کرد ساختگی بود. ما امیدواریم گزارش‌های نادرست این شبکه عمدی نباشد و در سیاست هایش تجدیدنظر کند.

ما خبرنگاران را به مناطق مختلف خواهیم برد تا شاهد شرایط واقعی باشند و آن را به افکار عمومی منتقل کنند. نیروهای ویژه هم اکنون سرگرم عملیات در بیجی، الدور، الصینیه علیه گروه تروریستی داعش هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار