مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دستورالعمل خود اظهاري صاحبان مشاغل براي ماليات عملکرد سال1392 ، افزایش قراردادهای "مسکن" در سال 93/ثبت بیش از 27 هزار قرارداد مسکن تنها در 15 استان ، ناهمسویی ثبت سفارش با "تجارت جهانی" و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جزییات اصلاح 1500 ردیف" تعرفه" اعلام شد/حذف کد های مبهم تعرفه و ایجاد کد های ملی جدید

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/24/2337446_411.jpg

 مدیر کل دفتر بررسی و تعیین تعرفه گمرک گفت:در طول 2 ماه و نیم آخر سال 92 با پیگیری‌های رییس کل محترم گمرک در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین شفاف‌سازی وتسهیل و تسریع در انجام تشریفات گمرکی ،بازنگری اصلاحات موردنظر در جدول تعرفه صورت گرفت و در این راستا بالغ بر 1500 اقدام اصلاحی با 2 هزار و 800 ساعت کار کارشناسی انجام شد.

"سکه"966 هزارو 500 تومان/"طلای 18 عیار" 98 هزارو180 تومان/"دلار" 3243 هزار تومان
 امروز بازار سکه با دستمایه قرار دادن روند طلای جهانی بیش از 6 هزار تومان به ارزش سکه بهار آزادی افزود و این در شرایطی است که دلار تاحدودی کاهش یافت.

"ناپایداری های جوی" برای اکثر مناطق کشور/ "تهران"، کمی ابری، در بعضی ساعات "وزش باد شدید"
 امروز و فردا برای برخی از مناطق شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز و همچنین در استان های مازندران، گلستان، شرق استان گیلان، شمال سمنان، برخی مناطق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

ناهمسویی ثبت سفارش با "تجارت جهانی"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/24/2337696_622.jpg

عضو هیات مدیره مجمع واردات با اشاره به ناهمسویی ثبت سفارش با تجارت جهانی گفت: بطور کلی موانع غیر تعرفه ای دارای آثار و عوارض پیچیده و غیر قابل کنترل است و ذاتا ماهیتی تبعیض آمیز دارند که منجر به فقدان شفافیت و ايجاد مقررات اداري زاید میشود.

رونمایی از 5 دستاورد جدید "کشاورزی"
معاون وزیر جهاد کشاورزی از رونمایی 5 دستاورد جدید تحقیقاتی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

صدر نشینی "آمریکا" در بی عدالتی و نابرابری توزیع ثروت در این کشور
 بر اساس گزارش ها یکی از مشکلات جدی جهان در سال 2014 نابرابری و بی عدالتی در توزیع ثروت و درآمد است.

برگزاری بیست و چهارمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی

 بیست و چهارمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با محوریت چارچوب سیاست پولی و الزامات خروج از رکود تورمی برگزار می شود.

دستورالعمل خود اظهاري صاحبان مشاغل براي ماليات عملکرد سال1392
 از سوي رييس کل سازمان امور مالياتي کشور، دستورالعمل خوداظهاري صاحبان مشاغل موضوع بندهاي (الف، ب، ج) براي درآمد مشمول ماليات و ماليات عملکرد سال 1392 ابلاغ شد.

مرکز اطلاع رسانی "لوازم خانگی" راه‌ اندازی شد
مدیر عامل مرکز اطلاع رسانی لوازم خانگی1882 از آغاز فعالیت این مرکزبا مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اطلاع رسانی به مردم در مورد برندهای لوازم خانگی و مراکز خدمات پس از فروش معتبر ومقابله با گارانتی های تقلبی در بازار این محصولات خبر داد.

افزایش قراردادهای "مسکن" در سال 93/ثبت بیش از 27 هزار قرارداد مسکن تنها در 15 استان
آمارها حاکی از آن است که میزان قراردادهای مسکن امسال افزایش چند برابری داشته به طوری که در طول 15 روز خردادماه بیش از 27 هزار و 480 قرارداد مسکن منعقد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار