معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مأموريت قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) را پاسداري از انقلاب اسلامي در عرصه سازندگي دانست.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مراسم توديع و معارفه معاون هماهنگ‌کننده این قرارگاه، معنويت درهمه شئون سازمانی و برخورداري از سرمايه انساني مؤمن را دو ويژگي‌ اصلي متمايزکننده سپاه توصيف کرد و گفت: همين دو عنصر باعث شده است قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) نيز از ديگر مجموعه‌هاي فعال در امر سازندگي کشور متمايز شود.

وي گفت: نگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) اين است که اين قرارگاه از انقلاب اسلامي در عرصه سازندگي پاسداري مي‌کند و با چنين نگاهي قرارگاه بايد مترصد اين باشد که ببيند چه کاري در حوزه سازندگي در کشور بر زمين مانده و آن کار را انجام دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پروژه‌هاي عظيم انجام شده توسط قرارگاه سازندگي‌ خاتم الانبياء(ص) را نشانه اقتدار نظام دانست و تأکيد کرد: يکي از مصاديق فرمايش‌هاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در حوزه مديريت جهادي همين اقداماتي است که قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) انجام مي‌دهد.

گفتني است در این مراسم سردار سرتيپ دوم پاسدار سالار ولايتمدار (آبنوش) به عنوان معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) معرفی و از خدمات سردار سرتيپ پاسدارغفور معاون پيشين هماهنگ‌کننده قرارگاه تقدير شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار