کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی مغرورانه و میانگین سنی بالا تیم فوتبال اسپانیا از عوامل شکست این تیم در برابر هلند بود. کاسیاس شرایط روحی مناسبی نداشت و نتوانست از دروازه تیم ملی کشورش دفاع کند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ کارشناس فوتبالی تصور چنین شکستی را برای اسپانیا نداشت ولی همگی اذعان دارند فوتبال ورزش پیچیده و ناشناس است و اگر تیمی عملکرد مناسبی نداشته باشد و در مقابل حریف آن آماده باشد و خوب کار کند چنین نتایجی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال اسپانیا مغرور بازی می کرد و این تیم به لحاظ سنی نیز مسن و کند شده است.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: تیم فوتبال اسپانیا همواره از یک روش در بازی فوتبال استفاده می کند و این روش مطمئنا برای مربیان بزرگ و با دانشی همچون فن خال قابل کنترل خواهد بود.

ذوالفقارنسب درباره بازی تیم هلند ادامه داد: بازیکنان تیم فوتبال هلند شب خوبی را پشت سر گذاشتند و بدون اشتباه بازی کردند تا بتوانند یکی از اتفاقات نادر فوتبال را رقم بزنند.

ور درباره درخشش روبن و فان‌پرسی تا آخر جام جهانی گفت: به احتمال زیاد آرین روبن تا پایان حضور هلند در جام جهانی درخشش خود را حفظ می‌کند و بازی‌های ارزشمندی را انجام خواهد داد ولی فان‌پرسی همواره فراز و نشیب زیادی دارد و دو گلی که در بازی مقابل اسپانیا ب ثمر رساند می تواند این بازیکن را متحول کند.

کارشناس فوتبال کاسیاس را مقصر اصلی باخت اسپانیا دانست و عنوان کرد: بازی ضعیف و دور از انتظار کاسیاس در برابر هلند از عوامل شکست اسپانیا بود که کاسیاس از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی نداشت و نتوانست از دروازه تیم ملی کشورش به خوبی دفاع کند.

وی ادامه داد: در بازی‌های آینده مربی اسپانیا کار سختی خواهد داشت وی یا باید دروازه‌بان اول خود را به شرایط روحی ایده‌آل برساند و یا وی را تعویض کند.

ذوالفقارنسب عنوان کرد: اسپانیا در بازی‌های دور گذشته هم در بازی اول خود به سوئیس باخت ولی در پایان قهرمان شد. این تیم 2 بازی دیگر در جام جهانی 2014 دارد و می تواند از گروه خود بالا بیاید ولی شکست برابر هلند شخصیت این تیم را زیر سوال برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
حالا جناب آقای کارشناس ببین همین غرور و میانگین سنی تو تیم خودمون داره بیداد میکنه
آخرین اخبار