سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد: درست است که مانند انگلیس بازیکنان انفجاری نداریم اما به خوبی از تکنیک خود استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سزاره پراندلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل انگلیس در بازی اول جام جهانی گفت: علیرغم گرمای زیاد هر دو تیم موفق به یک نمایش عالی در زمین شدند که باید برای این موضوع به آنها اعتبار داد.

وی ادامه می دهد: دیدگاه ما واضح است، وقتی بازیکنان انفجاری مانند انگلیسی ها نداریم باید از توانایی ای تکنیکی خود بهترین استفاده را ببریم. در نیمه اول کنترل بازی را داشتیم و موفق شدیم توپ را میان دو مدافع انگلیسی به مهاجمان خود برسانیم.

پراندلی اضافه می کند: مطمئنا ما بازیکنان ذخیره بسیار خوبی هم داریم که به ما این امکان را می دهند که نحوه بازی تیم را در زمین تغییر دهیم.

وی در خصوص درخشش بالوتلی در این دیدار گفت: بالوتلی می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند من این را قبلا گفته ام چرا که او از پتانسیل بالایی برخوردار است،وزمانیکه از مسائل حاشیه ای دور باشد می تواند درخشش بیشتری داشته باشد چرا که وی هر چه را که یک بازیکن می خواهد در اختیار دارد و از توانیی بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سزاره ، پراندلی ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار