نماینده بنیاد ملی امام رضا (ع) در استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 21 اثر فاخر مکتوب و صوتی با محوریت فرهنگ رضوی در استان اردبیل تولید و روانه بازار مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛‌ سعید نوریان دیروز در جریان بازدید مسئولان بنیاد ملی امام رضا (ع) از دبیرخانه جشنواره رضوی در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل 13 عنوان کتاب، هشت آلبوم صوتی با محوریت فرهنگ رضوی در این هشت دوره جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی تولید و ارائه کرده که نشانگر عمق ارادت مردم این سامان به امام علی ‌بن موسی‌الرضا (ع) است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در برگزاری هفته فرهنگ رضوی و جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی تصریح کرد: ترویج و نشر فرهنگ منور رضوی، تکریم و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری مرتبط با سیر و معارف رضوی مهمترین هدف در برگزاری جشنواره موضوعی و هفته فرهنگ رضوی است.

نماینده بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در اردبیل خاطر نشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگ رضوی در استان اردبیل بیانگر بخشی از ارادت مردم این سامان به استان مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) است.

نوریان در ادامه افزود: سومین دوره هفته فرهنگ رضوی با شکوه تمام در جای جای استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، بنیاد ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.