بازیکن اسبق تیم فوتبال صبای قم کشورمان گفت: بدون شک جام بیستم، جام خلق شگفتی توسط تیم‌ها است و به نظر من همه تیم‌ها با برنامه‌ریزی آمده‌اند تا با اقتدار فوتبال خود را به نمایش بگذارند.

حمید فرزانه در خصوص بازی‌های انجام شده جام جهانی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک این جام، جام شگفتی‌هاست و یک تیم نمی‌تواند از قبل بازنده باشد زیرا تیم‌ها با آمادگی فراوانی وارد این جام شده‌اند و برای همه بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال صبای قم در ادامه افزود: هیچ تیمی نمی‌تواند از قبل برنده باشد نمونه عینی آن را در بازی اسپانیا با هلند دیدید همه فکر می‌کردند که اسپانیا، هلند را شکست دهد اما در پایان دیدید نتیجه به چه صورتی رقم خورد باید اذعان کنم که تیم ضعیف درجام بیستم وجودندارد.

فرزانه پس از آن به مقایسه این جام با جامهای قبلی پرداخت و تصریح کرد: در جام‌های قبلی تیم‌ها سعی می‌کردند گل نخورند سپس به گل برسند اما در این جام تیم‌ها بر عکس عمل می‌کنند اول سعی می‌کنند حمله کنند سپس به دفاع می‌پردازند. در واقع تیم‌ها در ابتدا هجومی و حمله کننده‌اند تا دفاع و این مهم به جذابیت جام کمک می‌کند.

*هلند از اسپانیا ترسی نداشت

پیشکسوت فوتبال کشورمان با پرداخت به بازی هلند و اسپانیا عنوان کرد: به نظر من اسپانیا ازنظر تیمی بسیار پیر است ولی هنوز هم بازیکنان خوبی در این تیم وجود دارد که قادر هستند نتیجه باخت یک بازی را عوض کنند.

وی ادامه داد: به نظر من اسپانیا می‌تواند در بازی‌های بعدی خود را به لحاظ نظم تیمی و تاکتیکی جمع و جور کند.

فرزانه در ادامه با اشاره به تیم ملی فوتبال هلند بیان کرد: هلند تیم بسیار خوبی است که با ارائه بازی خوب و استفاده از بازیکنان گمنام توانست اسپانیای مدعی را از پیش رو بردارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اذعان کرد: به نظر من هلند از نام استرالیا به هیچ وجه نترسید و این تیم به همه تیم‌ها درس بزرگی داد.

*استرالیا نماینده خوبی برای آسیا بود

وی با اشاره به بازی در تیم استرالیا و شیلی تاکید کرد: البته این بازی خوبی بود و به نظر من استرالیا گرچه باخت ولی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به نظر من در بازی‌های آینده ضمن جبران می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال آسیا باشد.

*مکزیک می تواند شگفتی‌ساز جام شود

فرزانه با پرداخت به بازی کامرون – مکزیک اضافه کرد، به نظر من این بازی بسیار قدرتی بود و به نظر من مکزیک می‌تواند شگفت‌ساز جام شود زیرا بازی خوبی را در مقابل کامرون به نمایش گذاشته بود.

*کی‌روش نقطه قوت تیم ماست

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به تیم فوتبال ایران افزود: تیم ما جزء بهترین تیم‌های جام است و به نظر من در این تیم خوب کی‌روش نقطه قوت تیم ماست و امیدواریم که تیم ما بتواند در اولین گام خود نیجریه را از پیش رو بردارد.

*شهرداری بندرعباس نباید منحل شود

وی با اشاره به انحلال شهرداری بندرعباس هم تصریح کرد: این تیم یک تیم ریشه‌دار است و نباید دچار این مشکل شود.

فرزانه اظهار کرد: شهرداری بندرعباس اولین تیم حوزه خلیج فارس است که در این لیگ شرکت کرده‌ است هواداران بی‌شمار از این تیم و حضورش در لیگ انتظارات بی‌شمار فراوانی دارند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: هواداران این تیم با انحلال این تیم دچار ناراحتی فراوانی گردیده‌اند و دوست دارند تیمشان منحل نشده و در لیگ حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که با حضور این تیم در لیگ و رقابت‌ها دل هواداران پر شور خلیج فارس شاد شود و یک تیم از خلیج فارس در لیگ باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرزانه ، هلند ، شگفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار