برنامه "خانه ما" از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 10 با بخش های نمایشی و مشاوره همراه شنوندگان رادیو تهران است.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، برنامه "خانه ما "كاری از گروه اجتماعی و خانواده است كه هر روز با انتخاب موضوع های روز، در بخش های نمایشی سعی در به بهبود روابط و تقویت آن دارد.

برنامه "خانه ما" 26 خرداد با موضوع كمال گرایی در خدمت شنوندگان است، كمال گرایی، باوری غیرمنطقی است كه اشخاص نسبت به خود و محیط اطراف خود دارند، افرادی كه كمال گرا هستند، معتقدند كه خود و محیط اطرافشان باید كامل بوده و هرگونه تلاشی در زندگی باید بدون اشتباه و خطا باشد. بازیگران در بخش های نمایشی درباره كمال گرایی و این كه وقتی كمال گرا می شویم هیچ وقت از زندگی لذت نمی بریم، به ایفای نقش می پردازند.

27 خرداد برنامه "خانه ما" با موضوع بیماری ام. اس و علت و پیشگیری از آن روی آنتن می رود، فاطمه سرلك نویسندگی آن را بر عهده دارد.

چهارشنبه 28 خرداد، موضوع شخصیت مهر طلب در برنامه بررسی می شود، تیپ های مهر طلب برای جلب محبت دیگران تلاش فراوانی می كنند، مثلا تمام وقت، پول و انرژی خود را صرف دیگران می كنند و درباره اینكه این افراد بیشتر احتیاج به تائید اطرافیان دارند، صحبت می شود.

فاطمه سرلك و سعید بارانی بازیگر و ملك عسگر كارشناس این هفته با شنوندگان همراهی می كنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار