نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خواستار موضع گیری شفاف مجامع جهانی و دولتمردان کشورهای منطقه در برابر اقدامات تروریستی در عراق و فجایع اخیر گروهک داعش شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آصفری  افزود: گروهک تکفیری و تروریست داعش در حاشیه امن حمایت های استکبار و صهیونیست ها، به غده ای سرطانی در ایجاد آشوب و ناامنی در عراق و خاور میانه تبدیل شده و باید در سایه تدبیر و هوشیاری کشورها با آن مبارزه شود.
وی بیان کرد: تروریست های داعش اعتقاد دینی و پایبندی اخلاقی ندارند و با هدف خوش خدمتی به صهیونیست ها و انحراف افکار جهانی از موضوع فلسطین و پیشبرد اهداف استکبار از هیچ جنایتی دریغ ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مهار ناامنی در کشورهای همسایه برای ایران بسیار با اهمیت است و جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد که هرگونه کمک و مشاوره فکری را برای مدیریت شرایط نا امن فعلی با مقامات عراق داشته باشد.

آصفری گفت: کشور عراق امروز از پدیده چندگانگی و تشتت و پدیده پسماندهای فداییان صدام و رژیم بعث در کنار رشد تروریسم رنج می برد و متاسفانه برخی از کشورهای عرب منطقه نیز با حمایت از گروه های تکفیری، خشونت و چالش ها را دامن می زنند.

وی افزود: دنیای امروز بر مبنای گفتمان دموکراسی تغییرات خود را دنبال می کند و اقدامات تروریستی در هر شکل و با هر شیوه ای اشتباه و محکوم به شکست است.

آصفری توضیح داد: گروه های تروریستی با وجود اینکه تلاش زیادی را برای مقاصد خاص در انتخابات سوریه انجام دادند اما مردم این کشور در انتخابات پاسخ دیگری داشتند و موج جدید فجایع عراق از روی عصبانیت تروریست ها از ناکامی در سوریه است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حامیان تروریست در منطقه خاورمیانه باید بدانند که دود این حمایت ها به زودی به چشم خودشان خواهد رفت و آتش این فتنه دامنگیر آنان خواهد شد./س

برچسب ها: تروریست ، عراق ، موضع گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.