مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری، با اشاره به برگزاری آزمون روحانیون کاروان‌های عمره و عتبات عالیات، از اعلام نتایج این آزمون در سوم تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام والمسلمین رجبعلی زمانی با اشاره به برگزاری آزمون روحانیون کاروان‌های عمره و عتبات عالیات گفت: نتایج این آزمون 3 تیرماه اعلام می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد کار و فراهم کردن مقدمات و افزایش دقت در اعلام نتایج، امیدواریم سه‌شنبه 3 تیرماه نتایج آزمون سراسر روحانیون کاروان‌های عمره و عتبات عالیات اعلام شود.

حجت‌الاسلام زمانی گفت: آزمون روحانیون کاروان‌های عمره و عتبات عالیات، 26 اردیبهشت ماه در اهواز، اصفهان، بیرجند، تبریز، تهران، ساری، شیراز، قم، کرمان، مشهد و یزد برگزار شد.

وی افزود: آزمون روحانیون عمره و عتبات عالیات در دو نوبت صبح و عصر با حضور پنج هزار و 450 روحانی در 11 منطقه کشوری برگزار شد که حدود سه هزار و200 نفر در آزمون عمره و 2 هزار و 250 نفر در آزمون عتبات عالیات شرکت کردند.

حجت‌الاسلام زمانی تصریح کرد: نتایج آزمون ورودی روحانیون کاروان‌ها، از طریق درگاه اینترنتی معاونت فرهنگی بعثه به نشانی http://azmoon.hajj.ir/ اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: آن دسته از داوطلبان که به نتایج آزمون اعتراض داشته باشند تا 48 ساعت پس از اعلام فرصت دارند، اعتراض خود را در همان سامانه به ثبت برسانند.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، افزود: پس از اعلام نتایج اولیه زمان مصاحبه برای هر یک از داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جذب ، عتبات ، روحانیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار