فرمانده انتظامی دشتستان گفت: خانمی که طلا و جواهرات کودک خردسال را در دشتستان ربوده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا انصاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در جامعه از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کند.
 
وی افزود: همکاری مردم با ماموران انتظامی نقش مهمی در ایجاد امنیت دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.
 
فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری زنی که طلا و جواهرات کودکی را سرقت کرده بود خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی دشتستان، زنی که پس از سرقت طلا و جواهرات کودک خردسال متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
 
انصاری در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در پی سرقت طلا و جواهرات در یکی از خیابان‌های شهر برازجان بلافاصله تیمی از مأمورین پلیس آگاهی دشتستان با هدایت والدین مالباخته در محل وقوع سرقت حاضر و پس از بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و تحقیقات علمی و فنی اطلاعات کسب شده، موفق به شناسایی خانمی به هویت ( ک ـ ط) 38 ساله شدند.
 
وی اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال که متهم در بازجویی‌های به عمل آمده صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و تعداد چهار عدد النگو کوچک و یک جفت گوشواره متعلق به مالباخته از وی کشف و ضبط شد.
 
این مسئول بیان کرد: متهم پس از تحقیقات به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: توصیه پلیس به خانواده‌ها همواره این است که مراقب کودکان خود هنگام بازی در پارک، بازار، کوچه‌ها و اطراف مجتمع‌های مسکونی باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
اشد مجازات
آخرین اخبار