وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعرفه‌های همراه اول در شهرستان‌ها رضایت داشته و در تهران رضایتی وجود ندارد. لذا لازم است همراه اول در تعرفه‌های خود تجدید نظر کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم بهره وری از فاز اول رومینگ ملی و اعطای پروانه رادیو ترانک عمومی گفت: با توجه به اینکه 6 ماه است که روی ورود نسل 3 همکاری صورت گرفته، در رابطه با خدمات اپراتور‌ها دوست ندارم زمانی که می‌توان موضوع را با صحبت حل کرد، به طور دائم موضوع رسانه‌ای شود.

وی در خصوص تعرفه تلفن همراه گلایه کرد و گفت: این که گفته می‌شود نرخ مصوب رگولاتوری 599 ریال بوده و همراه اول تعرفه 570 ریالی را برای کاربران خود در نظر گرفته، موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

واعظی در ادامه تصریح کرد: این که نرخ موثر چقدر بوده و تا چه اندازه‌ای افزایش پیدا کرده، موضوعی نیست که مردم آن را درک کنند، چرا که مردم فقط این را می‌دانند که در ماه گذشته تعرفه تلفن همراه آن‌ها 447  بوده و اکنون به57 تومان رسیده است و این افزایش فشار زیادی را بر مردم آورده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: کسانی که در مناطق دور زندگی می‌کنند، معمولا از این تعرفه راضی هستند، اما تهرانی‌ها به این تعرفه اعتراض دارند و ما از همراه اول می‌خواهیم که تجدید نظر کند.

 فعالیت اپراتور ضرورتی ندارد

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا ورود اپراتور‌های بین المللی و جدید لازم است، گفت: ما برای ورود اپراتور‌های جدید مشاوره گرفتیم و در حال بررسی هستیم و فعالیت اپراتوری خارجی ضرورتی ندارد، چرا که اپراتور های حاضر سرویس‌های خوبی ارائه می‌دهند.

 ارائه تماس تصویری رایتل پس از مصوب کمیته شورای عالی فضای مجازی

محمود واعظی، در پاسخ به این سوال که یکی از ویژگی‌های مهم نسل سه ارائه تماس تصویری است، خاطرنشان کرد:موضوع تماس تصویری رایتل در کمیته شورای عالی فضای مجازی در حال بررسی قرار دارد و با جمعیت‌‌هایی که خود اپراتور سوم داشته، آمادگی خود را اعلام کرده که طبق خواسته این شورا و با رعایت موضوعات این سرویس ارائه شود.

گفتنی است، این نشست در مراسم بهره وری از فاز اول طرح استفاده متقابل شبکه‌های تلفن همراه اعطای پروانه رادیوترانک عمومی با حضور مقام عالی وزارت برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
آقا سلام .
همراه اول واقعا بهتر از اون دو تا اوپراتوره الکیه.

این افزایش کم هم بعد از 10 سال به نظرم منطقیه .
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۰:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
بابا تا وقتی که اسکایپ و تانگو و وایبر و... هست تماس تصویری میخوایم چیکار ؟ رایتل بره اون آنتن دهیش رو درست کنه گند زده به زندگیمون! بین این 3 تا هم همراه اول باز بهتره مثل ایرانسل شب تا صبح فک نمیزنه و پیام نمیده بهمون والا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
کجای این نرخ گرونه؟! به نظر من با توجه به خدمات همراه اول خیلی هم عادلانه ست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام مخابرات این همه درامد را چکار می کند ایا کسی برکارش نظارت دارد خیلی راحت بعنوان ارزان کردن نرخ مکالمه بین شهری مکالمه داخلی را گران کردند چون خیلی به سود مخابرات شد چون هر شهروند اگر یک مکالمه بین شهری دارد در عوض ده تا مکالمه داخلی دارد باید کسی که این طرح را داده به مخابرات روزی حد اقل صد میلیون از مخابرات پاداش بگیره
آخرین اخبار