کارشناس فوتبال کشورمان گفت: امشب سوییس، فرانسه و آرژانتین بازیهای مهمی را برگزار می‌کنند و تمام فوتبال دوستان برای دیدن این بازی لحظه‌شماری می‌کنند.

امیرحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در سومین شب جام جهانی 2014 دیدارهایی را پیش رو داریم که هر کدام به نحوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و از همین رو مسابقات تماشایی را در پیش داریم.

وی تحلیل خود از بازی اول میان سوییس و اکوادور را  اینگونه بیان کرد: سوییس تیمی است که مقتدرانه به جام بیستم آمده است آنها به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود کرده‌اند سرمربی آنها در جهان شناخته شده است و اگر کارشناسان این تیم را به عنوان تیم شگفتی‌ساز جام پیش‌بینی کرده‌اند.

پیروانی ادامه داد: ترکیب سوییس 4-2-3-1 است و اگر فوتبال امشب در شرایطی طبیعی‌اش رقم بخورد شانس سوییس مقابل اکوادور بسیار  بالاتر است اکوادور تاکنون شرایط خوبی نداشته و فکر می‌کنم فقط در سال 2006 بود که تا یک هشتم بالا آمدند به طور حتم آنها مقابل سوییس شب سختی را پیش رو دارند.

*ریبری غایب بزرگ جام است

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدارتیمهای فرانسه و هندوراس اذعان داشت: تیم فوتبال فرانسه بعد از شرایط سختی که درگذشته داشت و آن را پشت سر گذاشت اکنون با تعویض مربی به وضعیت بهتری رسیده است اما آنها با مصدومیت ریبری بازیکن بزرگی را از دست داده‌اند که به طور حتم در روند بازیهای ریبرای نه تنها برای فرانسه بلکه غایب بزرگ جام است. البته به دلیل شرایط فرسایشی لیگ قهرمانان این اتفاق افتاد و واقعا حیف شد که جام بیستم را از دست داد.

وی اضافه کرد: فرانسه قهرمانی در جهان را تجربه کرده و بازیکنانی را در اختیار دارد همچون بنزما که انگیزه بالایی دارند و فکر می‌کنم شانس فرانسه برای پیروزی بیشتر باشد.

*بوسنی تیم با طراوتی دارد

پیروانی اعلام کرد: بازی سوم مقابل بوسنی و آرژانتین برای ایرانی‌ها به دلیل هم‌گروهی از حساسیت بالایی برخوردار است و همه منتظر تماشای آن هستند، آرژانتین تیم بزرگی است بازیکنان شناخته شده‌ای دارد، از همه بزرگ‌تر مسی را در اختیار دارد. این تیم مقام‌ها و رکورد‌های بزرگی را به نام خود ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: آرژانتین و بوسنی یک بار دیگر در سال 1998 رو‌‌در‌روی هم قرار گرفته بودند که نتیجه آن مسابقه وارد شدن 5 گل به دروازه بوسنی بود، از نظر من تنها مشکل تیم آرژانتین میانگین سنی بالای آن است، آنها یک بازیکن زیر 24 سال هم ندارند و تیم پیری محسوب می‌شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بوسنی و نیجریه را به عنوان حریفان ایران با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگویم که تیم بوسنی به مراتب قوی‌تر است،آنها با طراوت و تاکتیکی بازی می‌کنند و حتی در مقابل آرژانتین هم می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.

*جام بیستم با بازی‌های پرگلی آغاز شد

پیروانی ارزیابی کلی خو از بازی‌های ابتدایی جام جهانی 2014 را این گونه تشریح کرد: ما جام جهانی امسال را با بازی‌های پرگلی آغاز کردیم به طور معمول و در دوره‌های گذشته مسابقات از بازی دوم حذفی جذاب می‌شد اما در جام امسال گل‌های زیادی در باز‌ی‌ها رد و بدل شد، تماشاگر هم که لذت تماشای فوتبال را به تعداد گل‌هایش می‌داند و از این نظر بسیار جذاب بود، از طرف دیگر جام شگفتی‌هاست هیچ‌کس تصور نمی‌کرد اروگوئه مسابقه خود را واگذار کند یا هلند، اسپانیا را با این نتیجه شکست دهد حتی بازی کلمبیا -  یونان هم پیش‌بینی نمی‌شد که نتیجه 3 بر صفر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیروانی ، آرژانتین ، پیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار