در مراسم رونمایی از سایت ویستورتک که در هتل اوین برگزار شد تعدادی از شرکت‌های مطرح حوزه آی‌تی حضور بهم رساندند.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ، این شرکت ها جدیدترین محصولات فن‌آوری خود را در نمایشگاه جانبی این مراسم به نمایش گذاشتند.

جناب آقای غروی مدیریت شرکت انفورماتیک گستر با حضور در این مراسم و سخنرانی و همچنین شرکت در نمایشگاه این مجموعه را از نظر معنوی حمایت کردند.

آواژنگ علاوه بر برند قدیمی خود گیگا بایت محصولات و برندهای مختلف را نیز در این مراسم شرکت داده بود از جمله می‌توان به Notebook GIGABYTE P35،Notebook Fujitsu UH572، Tablet ASUS fonepad 7”، Tablet Alcatel POP 8”اشاره کرد.

مدیا پردازش که تنها نماینده و در حقیقت نماینده انحصاری موبایل ال‌جی در ایران می‌باشد با سری موبایل های گروه G و تبلت‌های این خانواده در این نمایشگاه حضور داشتند.

شرکت نوآوران پاپیون از گروه شرکت‌های سامانه سبز که تامین و ارائه لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی و همراه را به عهده دارد با محصولات متنوع در رنگ‌های مختلف از جمله MP3پلیر،‌هدست، هارد اکسترنال، تبلت‌های و ... در مراسم حضور فعال داشتند.

شرکت سونی‌موبایل نیز با تبلت‌های فوق‌العاده خود از سری Z2 و گوشی‌های ضد آب Z2 حضور داشتند.

داده‌پردازی رایانه متین با انواع فلش‌ها و هارد‌های اکسترنال از نظر تنوع برند و رنگ و سایز جلوه خاصی به این بخش داده بودند.

شرکت دایا سیستم تنها شرکت حوزه دوربین‌ها عکاسی بود که با برند المپیوس در این نمایشگاه حضور داشتند.

المپیوس با دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای خود حضور فعال داشتند.

شرکت سیاره سبز (گرین) شرکتی که همه با پاورها و کیس‌های متنوع و حرفه‌ای می‌شناسند، این شرکت نیز به جز کیس و پاور با محصول جدید خود تبلت iGreen در این برنامه حضور داشتند.

شرکت هماهنگ نماینده تبلت‌های سامسونگ نیز با تبلت‌های جدید و اسمارت واچ‌های سامسونگ در این برنامه حضور داشتند.

شرکت سازگار یکی از شرکت‌های بودند که با تنوع محصول فراوان ، بزرگترین غرفه نمایشگاه به خود اختصاص دادند و از انواع مادربورد، کارت گرافیک،‌ لپ‌تاپ،‌ کیس LIVA در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محصولات ، ویستورتک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار