دومین دوره آموزش پیشتازان قرآن کریم با هدف ارتقای سطح علمی جامعه معظم ایثارگر در زمینه مفاهیم قرآنی از 29 خرداد تا پنج تیر ماه سال جاری برای دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، «حسینعلی بیات» افزود: دومین دوره آموزش تخصصی مفاهیم قرآن کریم ویژه پیشتازان قرآنی شاهد و ایثارگر به همت اداره کل فرهنگی و هنری بنیاد و با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد:این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی جامعه معظم ایثارگر در زمینه مفاهیم قرآنی از تاریخ 29 خرداد ماه جاری تا یکم تیرماه برای خواهران و از دوم تا پنجم تیر ماه جاری برای برادران در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار در کوهسار استان البرز برگزار می شود.

وی افزود:در این دوره آموزشی پیشتازان قرآن کریم که برای دومین سال پیاپی برگزار می شود، 300 نفر از خواهران و 250 نفر از برادران در چند کارگاه آموزشی که تحت نظر اساتید برجسته قرآنی از جمله حجت الاسلام والمسلمین محمدی، دبیر شورای قرآن شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاد پور زرگری از قاریان بین المللی و استاد سیف از مولفان قرآنی برگزار می شود، شرکت می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، پیشتازان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار