"علی گرانمایه پور" گفت: بیشتر خوانندگان نامی ایران شهرت خود را از راه خواندن مجموعه های تلویزیونی به دست آوردند.

"علی گرانمایه پور"، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون تناسب محتوای فیلم ها و سریال ها و تیتراژ ابتدایی و انتهایی آنها گفت: تیتراژ ابتدایی و انتهایی یک برنامه، فیلم و یا سریال جایگاه ویژه ای در جذب مخاطب و موفقیت یک اثر دارد.

وی افزود:‌ در صورت توجه به تیتراژ های آثار فاخر دنیا خواهی فهمید که میان مضمون تیتراژ ابتدا، انتها و داستان فیلم تناسب محسوسی وجود دارد.

کارشناس رسانه با اشاره به شبیه هم بودن بسیاری از تیتراژ ها اظهار داشت: امروزه تیتراژ فیلم ها و سریال ها حول یک سبک می چرخد و کم تر شاهد کاری جدید و متفاوت در این زمینه هستیم.

شایسته است آهنگسازان، تنظیم کنندگان و خوانندگان با داشتن دقت بیشتر در انتخاب موسیقی و متن شعر آثار جذاب تری را به ارمغان آورند.

گرانمایه پور در پایان ضمن تأکید بر اهمیت توجه به اتقای روحیه ی امید و نشاط در موسیقی و واژگان استفاده شده در تیتراژ ها خاطر نشان کرد: در 8 سال گذشته تیتراژ فیلم ها و سریال ها راهی برای مطرح کردن خوانندگان جوان و نوظهور شده بود و اکثر خوانندگان نامی حال حاضر کشور شهرت خود را از این راه به دست آورده اند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
واقعا درست میگه این چند سال یایراحی یا خواجه امیری تیتراژمی خونند بابا خواننده های خوش صدا تری هم تو این مملکت وجود داره................
آخرین اخبار