در آستانه دیدار فوتبال ایران با نیجریه فیفا به گفتگو با ستارگان تیم ملی کشورمان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فیفا، کارلوس کی روش در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی ایران را با هدف صعود تیم ایران به جام جهانی بر عهده گرفت. این مربی با تجربه به ایران کمک کرد تا با اقتدار به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ راه یابد. 
در گفتگو با ستارگان تیم ملی ایران نظرشان را راجع به کارلوس کی روش پرسیده ایم. 
دانیال داوری دروازه با تیم ملی ایران در این خصوص گفت: وقتی کی روش از من دعوت کرد تا به تیم ملی ایران بیایم بدون هیچ درنگی پذیرفتم. زیرا دعوت شدن از طرف چنین مربی بزرگی باعث افتخار است. من در آلمان با مربیان زیادی کار کرده ام اما از تجربه ی کی روش استفاده بیشتری کردم. 
اشکان دژاگه ستاره تیم ایران که دو گل تعیین کننده مقابل قطر به ثمر رساند در این خصوص گفت: از وقتی کی روش هدایت تیم ایران را برعهده گرفته است، تیم در سطح بالایی فوتبال بازی می کند. ، او مربی با تجربه ای است و هدایت تیم های بزرگ را برعهده داشته است. 
خسرو حیدری ستاره تیم استقلال در این خصوص گفت: کی روش رمز موفقیت ما است. او مربی فوق‌العاده ای است که باعث صعود ما به رقابت‌های جام جهانی شد. از زمان مربیگری کی روش به بعد سطح تیم بالاتر رفته است. 
بختیار رحمانی هافبک ایران در خصوص کی روش گفت: نحوه مربیگری او با بقیه فرق دارد. من از او چیزیهای زیادی یاد گرفته ام. کی روش یکی از بهترین مربیان دنیا است. 

انتهای پیام /


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، کی روش ، مصاحبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار