آدیداس اسپانسر اصلی لیونل مسی است و برای کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین در جام‌جهانی کفش‌های ویژه‌تری به‌نام آدیداس «f50 مسی» زده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،بازیکنان تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی کفش‌های تازه کمپانی آدیداس را به پا خواهند کرد که این‌روزها در همه بازی‌های برگزارشده جام‌جهانی پای ستاره‌های ریزودرشت دیگرتیم‌ها هم هست. جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد دو ستاره ملی‌پوش کشورمان هستند که با این کمپانی قرارداد هم بسته‌اند. در کنار این ستاره‌ها جلال حسینی، هاشم بیگ‌زاده و یکی، دو بازیکن ملی‌پوش دیگر هم هستند که از همین کفش‌های معروف جام‌جهانی به پا خواهند کرد.

آدیداس اسپانسر اصلی لیونل مسی است و برای کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین در جام‌جهانی کفش‌های ویژه‌تری به‌نام آدیداس «f50 مسی» زده است؛ کفشی که علاوه بر لئو بازیکنان بزرگ دیگری از جمله اوزیل، سوارز، بنزما، روبن و... هم آن را به پا خواهند کرد. قیمت این کفش 220 یورو است.

اما نکونام، کاپیتان تیم‌ملی کشورمان از مجموعه کفش‌های آدیداس مدل «Adidas Predator» را انتخاب کرده است که این کمپانی در کنار چند مدل دیگر به‌طور ویژه برای جام‌جهانی طراحی کرده است. نکته قابل‌توجه اینکه قیمت این کفش از سوی خود کمپانی 200 یورو عنوان شده است و اگر قرار باشد یورو را چهارهزارتومانی حساب کرد باید گفت کفش کاپیتان تیم‌ملی ایران نزدیک به 800هزارتومان قیمت دارد؛ یعنی 20یورو ارزان‌تر از کفش‌هایی که مسی در جام‌جهانی به‌پا خواهد کرد.


به گزارش شرق، رضا قوچان‌نژاد، دیگرستاره تیم‌ملی کشورمان هم در این بازی‌ها مدل آدیداس «f50» را به‌پا خواهد کرد که در زمره همان کفش‌های انحصاری مسی است و 10 یورو با مدلی که مسی به‌پا می‌کند تفاوت قیمت دارد. این مدل 210 یورو قیمت‌گذاری شده است و می‌توان رقم آن را به تومان محاسبه کرد.

برچسب ها: کفش ، جام جهانی ، ایرانی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر رضازادگان
۱۶:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
باید برای لباسها طراحی بهتری میشد!!!