مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امسال استان میزبان دو رویداد بزرگ ورزشی بین المللی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مجتبی جوهری گفت: برنامه ریزی و کاربردی کردن ورزش در راستای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه وظیفه مهم این اداره کل در امر ورزش است که در این راستا تاکنون اقداماتی صورت گرفته است.


وی با تمجید از نگاه ویژه مسئولین استان به ورزش افزود: مسئولین استان به ورزش نگاه عمیق و توجه ویژه ای دارند و خواستمدیریت ارشد استانتوسعه ورزش عمومی در سطح جامعه با محوریت خود مردم است.

وی برگزاری همایش های ورزشی عمومی مانند دو استقامت، پیاده روی خانوادگی، پرواز بادکنک ها ویژه خانواده ها، دوچرخه سواری و... در سطح استان را در این راستا عنوان کرد و گفت: علاوه بر این بر اساس هماهنگی های شکل گرفته میان این اداره کل و شهرداری کرمانشاه، بسترهای لازم جهت توسعه ورزش عمومی در میان آحاد جامعه در حال توسعه است.

جوهری در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت ورزش برای تمامی آحاد جامعه، افزود: در این راستا با دستگاه های اجرایی و نهادهایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند تفاهم نامه هایی منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: بدون شک اجرای این برنامه ها بدون حمایت و پشتیبانی استاندار و سایر مسئولین استان غیر ممکن است و امیدورایم این حمایت ها همچنان ادامه یابد.

جوهری درادامه به در پیش بودندو رویداد معتبر بین المللی در ورزش استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: قرار است امسال سومین جشنواره دوسالانه سنگنوردی بیستون و رقابتهای جایزه بزرگ کشتی جام جهان پهلوان تختی به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شود.

برچسب ها: کرمانشاه ، ورزش ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.