فردی با کشیدن چک‌های همسرش از مردم کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان دره‌شهر استان ایلام شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ زارعی فرمانده انتظامی دره‌شهر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: به دنبال شکایت تعدادی از بازاریان این شهرستان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان با صدور چک‌های بلامحل موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: با اظهارات مالباختگان مبنی بر حضور یک مرد در انجام خرید و صدور چک‌ها به نام یک خانم موضوع وارد مرحله تازه‌ای شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی صاحب دسته چک از طریق سیستم بانکی به پلیس آگاهی فراخوانده شد.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: صاحب جک‌ها که خانم جوانی بود، بی اطلاع از موضوع ابتدا منکر قضبه کلاهبرداری شد ولی با مشاهده چک‌ها با امضاء‌ها راز کلاهبرداری شوهرش را فاش کرد.
 
سرهنگ زارعی تصریح کرد: صاحب حساب در تحقیقات به عمل آمده، عنوان داشت که دسته چک خود را امضاء و در اختیار همسرم قرار دادم و اطلاعی از نحوه استفاده آن ندارم.
 
گفتنی است با اعترافات صاحب دسته چک و روشن شدن موضوع متهم اصلی پرونده در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. در نهایت متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار