کرمان/استاندار:

چهار خطه شدن محور کرمان ـ کوهپایه، ظرفیت گردشگری آن را بالا می برد

11 کیلومتر از باند دوم محور کرمان ـ کوهپایه با حضور استاندار کرمان و برخی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان ، استاندار کرمان در حاشیه ی این افتتاح گفت: سیاست دولت بر این است که طرح های نیمه تمام بالای 80 درصد پیشرفت را تکمیل و به تدریج افتتاح کند.

علیرضا رزم حسینی با اشاره به این که چهار خطه شدن محور کرمان ـ کوهپایه، ظرفیت گردشگری آن را بالا می برد، افزود: با تکمیل این طرح ، آینده ی خوبی در این منطقه برای جذب گردشگر داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز با بیان اینکه 11 کیلومتر از باند دوم محور کرمان ـ کوهپایه با صرف هزینه ی 88 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است ، گفت: با اجرای این طرح ، شاهد کاهش تصادفات در این قسمت خواهیم بود.

مقبلی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ادارات کل راه و شهرسازی در استان ها، تکمیل باندهای بزرگراهی است، افزود: شبکه ی بزرگراهی می تواند تاثیر زیادی در توسعه ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان داشته باشد.

وی با اعلام اینکه 600 تا 700 کیلومتر بزرگراه در استان در حال اجرا است ، خاطرنشان کرد: این میزان ، طی دو سال گذشته به دلیل مشکلات مالی، روند اجرایی خوبی نداشته و در سال گذشته تنها 219 کیلومتر از آن اجرا شده است.

مقبلی تصریح کرد: بهره برداری از این طرح ها، می تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه طول مسیر کرمان کوهپایه 24 کیلومتر است ، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل کامل این محور، شاهد رونق و توسعه ی اقتصادی این منطقه در زمنیه ی گردشگری باشیم./ش/ن


برچسب ها: افتتاح ، محور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.