همایش آموزشی تشریح فرآیند تطبیق گواهینامه ها در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران  بندرعباس مدیر کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۵۶۰ سمت شغلی و ۸۸ گواهینامه به منظور استانداردسازی دوره های آموزشی در بنادر کشور شناسایی و تدوین شدند.

حسین میرزایی  هدف از برگزاری این همایش آموزشی را آشنایی فعالان شرکت های مختلف در بخش های کشتیرانی، بندری و پسکرانه با روند انجام طرح جامع آموزش کارکنان لجستیک بندری ایران، استانداردهای آموزشی، یکپارچه کردن نظرات، آشنایی با شیوه تطبیق گواهینامه ها و روند پیاده سازی این کار عنوان کرد .

وی گفت: تمامی افرادی که به نوعی با زیرمجموعه های سازمان بنادر در ارتباط هستند ، باید۴۸ دوره آموزشی را که برای استاندارد شدن آموزش ها تدوین شده ، بگذرانند.

مدیر کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی هدف از صدور گواهی نامه هوشمند را برقراری ارتباط مستمر با آموزش دیدگان دانست و افزود: فعالان حوزه دریایی و بندری با ارائه کارت هوشمند مهارت شناسایی  و وارد بندر یا کشتی ها می شوند.

میرزایی گفت:ریشه عمده اتفاقات و سوانح به دلیل ناآگاهی و عدم آموزش است که در بحث دریانوردی باید به جای قهرمان بازی، با علم ودانش رفتار کنیم.

در آئین افتتاحیه این همایش چهار روزه ،که از ۲۶ آغاز شده، مدیران و کارشناسان آموزشی و منابع انسانی شرکت های فعال در بنادر شهید رجایی ، شهید باهنر و بندر لنگه شرکت دارند./س
 
برچسب ها: همایش ، گواهینامه ، رجایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.