به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ، در نشست اعضای شورای مدیران راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: لازم است مردم را با حقوق خود آشنا کرد و گردش کاری و روند و فرآیند امور اداری به صورت شفاف و صریح برای ارباب رجوع مشخص شود تا سر در گم نشوند.
نصرالله دهقانی اضافه کرد: باید مراحل دریافت مجوز و استعلام ها و تمام فرآیند های اداری به شکلی ساده و روان به مردم معرفی شود.
وی افزود : کمیته ای هم در اداره کل تشکیل شده تا بتواند خدمات بهتر ارایه کند و به صورت ویژه پیگیر درخواست ها و مطالبات مردم باشد.
وی ابراز امیدواری کرد:با تشکیل این کمیته مسایل و مشکلات مراجعه کنندگان را مشخص و راهکار هایی اجرایی برای سهولت در ارائه خدمات رسانی مطلوب ارئه کنند./ش/ن