مشاور رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي و مدير كل امور ايثارگران از سمت خود كناره گيري كرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پاسدار حسين نصيرزاده، مشاور رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي و مدير كل امور ايثارگران طي نامه‌اي به حمید ميرزاده رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي از سمت خود كناره گيري كرد.

متن نامه بدين شرح است:

(بسم الرب الشهداء و الصدقين)

برادر ارجمند جناب آقاي دكتر ميرزاده
رياست محترم دانشگاه آزاد اسلامي

سلام عليكم،
باصلوات بر محمد و آل محمد
با احترام و آرزوي توفيقات روز افزون و تبريك اعياد شعبانيه به استحضار مي‌رساند اينجانب در طول مدت دو سال توفيق خدمتگذاري در جايگاه مقدس اداره كل امور ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي تغييرات گسترده‌اي را در ساختار اين اداره كل ايجاد كرده و تمهيدات بسياري را در جهت خدمت شايسته تر به خانواده معظم شهداء و ايثارگران قائل شديم كه نتيجه آن در سال 92 حاصل شد و مجموعه اداره كل امور ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي در خدمت رساني به جامعه ايثارگران از ميان كليه وزارتخانه‌ها رتبه نخست را كسب کرد و موفق به دريافت تنديس ايثار شد.

هم اكنون با توجه به اتمام دوره مسئوليت اينجانب و در جهت اينكه خدمت به خانواده معظم شهداء و ايثارگران لحظه‌اي متوقف نشود و با اذعان به اينكه همه ما نسبت به سرنوشت اسلام و ايران عزيز مسئول و به انقلاب بزرگ اسلامي مديون هستيم و در هر جايگاهي كه باشيم در برابر خون پاك شهداء و از خود گذشتگي ايثارگران و امام عزيز قطره‌اي بيش در اين اقيانوس بيكران نخواهيم بود از همه همكاران عزيزم كه در مجموعه اداره كل امور ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامي صميمانه و صادقانه بار سنگين مسئوليت را به دوش كشيدند و بي‌شك تمام نتايج مثبت فعاليتها مرهون تلاشهاي اين عزيزان بوده تقدير و تشكر ميكنم و بدين وسيله استعفاي خود را از سمت مشاور رياست و مدير كل امور ايثارگران تقديم مي دارم.

سربلندي اسلام عزيز، موفقيت جمهوري اسلامي در تمام عرصه‌ها و تاييدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه‌اي(مدظله العالي) را از خداوند منان طلب ميكنم و براي جنابعالي در اداي وظيفه سنگيني كه بر عهده داريد آرزوي توفيقات روز افزون دارم.

حسين نصيرزاده
20/3/93

گفتنی است، وي با توجه به كارنامه درخشاني كه اداره كل امور ايثارگران در اين مدت داشته اعلام نكرده است دليل استعفا و نگراني ايشان از متوقف شدن خدمت به خانواده شهداء وايثارگران چه بوده است.

سرهنگ پاسدار حسين نصيرزاده هم اكنون مسئوليت فرماندهي مركز بسيج كاركنان وزارت علوم تحقيقات و فناوري-دانشگاهها و مراكز آموزش عالي و دانشگاه آزاد اسلامي را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار