سومین روز از مسابقات جهانی مالیبور، در حالی پیگیری می شود که تیراندازانی از آلمان و چین توانستند مدال طلای تپانچه رپید فایر ۲۵ متر و تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان را ازآن خود کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سومین روز از مسابقات جهانی سلاح های خفیف و بادی جهان، در مالیبور اسلوونی با بر گزاری فینال رشته های تپانچه رپید فایر ۲۵ متر و تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان، دنبال شد.
در طی آن در تپانچه رپیدفایر ۲۵ متر، کریستین ریتز از کشور آلمان، توانست بالاتر از سایر رقبای خود ایستاده و مدال طلای این رشته را از آن خود کند.

در این رشته جیان ژانگ از چین و لئونید اکیموف از روسیه به مدال های نقره و برنز رسیدند.

همچنین اولیور جیس از آلمان، کیت سندرسون از ایالات متحده و مارتین استرناد از جمهوری چک در مکان های چهار تا ششم این رشته قرار گرفتند.

اما در تفنگ ۵۰ متر درازکش نیز ژینگ لان از کشور چین توانست با ثبت امتیاز ۲۰۹٫۰ مدال طلای این رشته را بر گردن آویخته و وارن پوتنت از استرالیا با امتیاز ۲۰۷٫۷ و مارسل بوئرگ از سوئیس با امتیاز ۱۸۶٫۴ مدال های نقره و برنز را برگردن آویختند.

ئود آرنه برنکه از نروژ، هنری جونگائنل  و دنیل برودمیر از آلمان، کاسیو سزار ریپل از برزیل و متیو امونس از ایالات متحده، در رده های چهارم تا هشتم این رشته ایستادند.

این مسابقات، امروز با برگزاری مرحله گروهی رشته تفنگ ۳ وضعیت ۵۰ متر زنان دنبال و مرحله مقدماتی و فینال آن عصر فردا با مشخص شدن صعودکنندگان برگزار می شود.

مسابقات سلاح های خفیف و بادی چهان، از سیزدهم تا بیست و یکم جون در ماریبور اسلوونی برگزار می شود که کشورمان در این مسابقات حضور ندارد.


انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار