معاون ساماندهی امور جوانان گفت: مهمترین عامل پایداری ازدواج انتخاب درست همسر است. مشاوره های قبل از ازدواج به فرایند این انتخاب درست کمک شایان توجهی می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر گلزاری در نشست کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بیان این مطلب افزود: ازدواج و طلاق موضوعاتی بسیار حساس هستند که حتی متخصصین نا اهل نیز نباید وارد حریم آن شوند. همقدم بودن مشاور در مراحل ازدواج و بعد از آن، با دختر و پسر و حتی خانواده آنها موثر و درست است.

وی ازدواج را مثل یک " نوزاد" دانست و تصریح کرد: آموزش مدیریت اختلافات موجب مراقبت از این نوزاد می شود.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان نیز در این نشست به ارائه گزارشی جامع از موجودیت آسیب ها و راهکارهای بکار گرفته شده به منظور رفع آنها در جامعه پرداخت.

زارعی اظهار داشت: اگر شورای عالی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور شکل بگیرد، جوانان کشورمان می توانند در سطح کلان تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها و در محدوده ملی و فراملی، حضوری پررنگ داشته باشند.

شایان ذکر است نشست کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع "پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مسئله طلاق"، با حضور زنگانه معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه، بهمن مشکینی سرپرست معاونت امور سازمان های مردم نهاد وزارت کشور، بهرامی مدیرکل بهزیستی استان البرز، عباس زادگان معاون اجتماعی بهزیستی البرز، مسجدی از دانشگاه علوم پزشکی، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و بلوچ نماینده معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: انتخاب ، درست ، همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.